گروه شهری: معاون عمرانی استانداری تهران اعلام کرد: براساس بررسی‌ها هنوز هیچ رقمی به حساب متروی تهران بابت یارانه از سوی دولت پرداخته نشده است.

محمدرضا محمودی با اشاره به اینکه تصور می‌شد به محض ارسال نامه درخواست پرداخت یارانه مترو به بانک مرکزی و وزارت اقتصاد این یارانه به سرعت در اختیار شهرداری تهران قرار می‌گیرد، به سما گفت: با آخرین پیگیری‌ها مشخص شد دولت هنوز هیچ یارانه‌ای را به حمل‌ونقل عمومی در تهران اختصاص نداده است.

معاون عمرانی استانداری تهران در توضیح اینکه چرا تا‌کنون چندین بار تأکید داشته این یارانه پرداخت شده، عنوان کرد: سی‌ام شهریور ماه از سوی وزارت کشور مکاتبه‌ای را با خزانه انجام دادیم تا یارانه مترو و اتوبوسرانی تهران پرداخت شود و تصور می‌کردیم همزمان با ارائه نامه به بانک مرکزی و وزارت اقتصاد، بلافاصله یارانه پرداخت می‌شود که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. معاون استاندار تهران با ابراز تأسف از اینکه هنوز این یارانه پرداخت نشده، گفت: به مسئولان شهرداری تهران قول می‌دهیم که استانداری تهران و وزارت کشور به سرعت پیگیری می‌کنند تا این یارانه هرچه سریع‌تر پرداخت شود.

پیش از این روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با انتشار شماره حساب رسمی متروی تهران اعلام کرده بود اصرار مسئولان استانداری تهران مبنی بر اینکه یارانه مترو و اتوبوسرانی تهران پرداخت شده، صحت ندارد. قبل از ارائه این اطلاعیه نیز معاون عمرانی استانداری تهران اصرار داشت یارانه بلیت مترو و اتوبوسرانی تهران پرداخت شده است. پرداخت نشدن سهم دولت از یارانه بلیت مترو در حالی است که شهرداری تهران تاکنون بیش از سهم خود در این امر مشارکت کرده است.

کد خبر 147983

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز