پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نشست مربیان لیگ برتر با کارلوس کی‌روش و دستیارانش آغاز شد.

به گزارش ایسنا، منصور ابراهیم‌زاده، پرویز مظلومی، حسین فرکی، فرهاد پورغلامی، عبدالله ویسی و کلانتری شش مربی بودند که در آغاز نشست با کارلوس کی‌روش و دستیارانش در جلسه حضور داشتند و امیر قلعه‌نویی هم پس از 15 دقیقه تاخیر به سایر مربیان اضافه شد.

عباس ترابیان در ابتدای این نشست گفت: این جلسه به منظور آشنایی بیشتر سرمربیان لیگ برتر با اعضای کادرفنی تیم ملی تشکیل شده تا هر دو طرف همکاری و پشتیبانی بیشتری را با هم انجام دهند و این می‌طلبد که آقایان با تفکرات فنی هم نزدیک‌تر شوند.

سرپرست تیم ملی افزود: قرار بود جلسه را مدتی قبل برگزار کنیم که برنامه‌های مدون و سنگین این اجازه را به ما نداد. مطمئن هستم تا دقایقی دیگر مربیان دیگری به ما اضافه خواهند شد تا نتایج پربارتر از تصورمان باشد.

وی افزود: من به همراه خبرنگاران تنها در ابتدای جلسه حضور داریم و پس از آن جلسه را ترک می‌کنیم تا گفت‌وگوی فنی شما به صورت خصوصی پربارتر باشد.iranian coaches

اگر معتقدید که تیم ملی به جام جهانی برزیل می‌رود، کارلوس کی‌روش و دستیارانش تنها نخواهند بود و در کنار آنها افرادی حضور دارند که بعضا از آنها صحبتی نمی‌شود اما، من به همه‌ شما افتخار می‌کنم و امیدوارم جلسه‌ پرباری باشد و شما بتوانید از وجود هم استفاده کنید.

پس از پایان صحبت‌های ترابیان او به همراه خبرنگاران جلسه را ترک کرد.

این جلسه تا ساعت 12 ظهر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 147694
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز