همشهری آنلاین: رئیس جهاد دانشگاهی ضمن تشریح برنامه‌های جدید جهاد دانشگاهی در عرصه قرآن، پژوهش‌های قرآنی را از مهمترین این برنامه‌ها عنوان کرد.

قرآن

محمدحسین یادگاری، رئیس جهاد دانشگاهی، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) درباره فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی در ترم جدید تحصیلی دانشگاه‌ها اظهار کرد: یکی از مهمترین مباحثی که جهاد دانشگاهی در عرصه فعالیت‌های قرآنی آن را دنبال می‌کند، بحث پژوهش‌های قرآنی است.

وی ادامه داد: عرصه مطالعات میان‌رشته‌ای با محوریت قرآن کریم و دیگر ارتباطات به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور مورد پیگیری قرار گرفته و در دستور کار است. یکی از برنامه‌های مورد پیگیری این سازمان نیز برنامه‌ریزی با هدف مشخص برای فعال‌کردن واحدهای جهاد دانشگاهی در عرصه قرآن است.

وی افزود: مقرر شده است تا واحدهای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور فعالیت‌های خود را با سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور برنامه‌ریزی و هماهنگ کنند و امید است که همه واحدها با یک انسجام خاصی فعالیت‌های قرآنی خود را دنبال کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: این اقدامات باعث ارتقای سطح قرآنی واحدهای جهاد دانشگاهی خواهد شد و بدین ترتیب برنامه‌های این واحدها گسترده‌تر می‌شود.

 

کد خبر 147603
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز