همشهری آنلاین: حریفان معدودی تا به حال توانسته‌اند سرعت تیم فوتبال بارسلونا را بگیرند. اما ظاهرا شرکت تولیدکننده لوازم ورزشی نایکی به صورتی غیرعامدانه این کار کرده است- با پیراهن‌هایی که بیش از حد عرق را جذب می‌کنند.

barcelona

به گزارش آسوشیتدپرس بازیکنان این تیم فوتبال مشهور اسپانیایی می‌گویند اخیرا با مقامات نایکی ملاقات کرده‌اند تا از پیراهن‌های جدیدشان شکایت کنند. اعضای تیم می‌گویند این پیراهن‌ها آنقدر رطوبت جذب می‌کنند که در طول بازی دچار اضافه وزن می‌شوند.

روزنامه اسپانیای ال پائیس برای اولین بار ادعاهای بازیکنان بارسلونا درباره بیش از دو برابر شدن وزن‌شان تا وقت نیمه را منتشر کرده بود.

نایکی در بیانیه‌ای در این باره گفت در حال همکاری با باشگاه بارسلونا است تا راه حلی برای مشکلات مربوط به پیراهن‌ها پیدا کند.

این شرکت سازنده لباس‌های ورزشی گفت دقیقا نمی‌داند مشکل این پیراهن‌ها چیست، اما احتمالا این مشکل را در طول دو تا سه هفته حل خواهد شد.

پیراهن‌های جدید از پارچه‌ای به نام Dri-FIT - متشکل از پلاستیک بازیافتی - ساخته شده است، و منحصرا برای باشگاه‌های فوتبال دسته یک که نایکی حامی مالی آنهاست، از جمله منچستر یونایتد، آرسنال و اینترمیلان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیراهن‌ها فروش عمومی ندارند.

نایکی می‌‌گوید بارسلونا تنها باشگاه مورد حمایتش است که این شکایت را ابراز کرده است، گرچه پیش از این ستاره تنیس، رافائل نادال، مشکل مشابهی با پیراهن نایکی ساخته شده از Dri-FIT را در مسابقات تنیس آزاد استرالیا در ماه ژانویه تجربه کرده بود.

کد خبر 147089

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز