همشهری آنلاین: اگر از آی‌پد، آی‌فون یا آی‌پاد تاچ برای کار حرفه‌ای عکاسی استفاده می‌کنید یا فقط قصد تفریح دارید نصب این چند اپلیکیشن را حتماً توصیه می‌کنیم.

snapspeed


Snapseed
قیمت: 1.99 دلار

این اپلیکیشن یکی از پرفروش‌ترین‌های بخش عکاسی فروشگاه اپل است. رابط و منوهای این اپلیکیشن جذاب و در عین حال ساده است. داشتن ابزار برش، چرخش، تنظیم نور و کنتراست و اضافه کردن چندین فیلتر جالب به عکس‌ها از قابلیت‌های این اپلیکیشن است.این اپلیکیشن ابزاری برای آیلود عکس‌ها، اشتراک گذاری با دوستان و همچنین چاپ عکس با استفاده از سرویس AirPrint دارد.

colour splash


Colour Splash
قیمت: 0.99 دلار

این اپلیکیشن تنها یک قابلیت دارد. اما آنقدر کاربردی و جالب است که به یکی از پرفروش‌ترین‌های فروشگاه اپل تبدیل شده‌است. با استفاده از این اپلیکیشن ابتدا عکس‌ها سیاه و سفید می‌شوند سپس شما با استفاده از یک قلم می‌توایند رنگ اصلی نواحی مورد نظر خود را بازگردانید و با این کار تصاویر بسیار جالبی تولید کنید.

filterstorm
Filterstrom Pro
قیمت: 14.99 دلار

همانطور که از اسم این اپلیکیشن حدس می‌زنید پر است از فیلتر و ابزار حرفه‌ای عکاسی. بعضی حتی آن را به عنوان یکی از ملزومات فتوژورنالیسم می‌شناسند. منوهای این اپلیکیشن ساده است ولی اگر عکاس حرفه‌ای هستید در اولین نگاه شیفته ابزار کاربردی Filterstorm می‌شوید.

8mm-HD

 

8mm HD
قیمت: 1.99 دلار

شاید دوربین‌های قدیمی 8 میلی‌متری و فیلم‌های خاطره انگیزی که با آن‌ها گرفته‌اید یادتان باشد.
این اپلیکیشن با داشتن چند فیلتر جالب هم فیلم‌های قبلی که ضبط کرده‌اید را تغییر می‌دهد و هم می‌توانید در محیط آن مستقیماً فیلم‌هایی با این فیلترها ضبط کنید. همچنین یک فیلتر صوتی، صدای دستگاه آپارات را به فیلم اضافه می‌کند که تجربه کار با این اپلیکیشن را جالب‌تر می‌کند.

photogene

 

Photogene
قیمت 2.99 دلار (برای آی‌فون و آی‌پاد تاچ 1.99 دلار)

این اپلیکیشن هم مانند بسیاری دیگر از اپلیکیشن‌های عکاسی آی‌پد دارای ابزار تنظیم و فیلتر‌های مختلف است. اما محیط جذاب و تنوع فیلترها Photogene را محبوب‌تر از بقیه اپلیکیش‌ها کرده‌است.

کد خبر 146546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز