همشهری آنلاین: فیلم‌های برگزیده جشنواره بیست و هفتم فیلم کوتاه تهران 19 مهرماه در سینما آزادی نمایش داده می‌شوند.

به گزارش‌فارس، در ایام برگزاری این جشنواره آثار برگزیده جشنواره بیست و هفتم طی سه سانس 90 دقیقه‌ای برای علاقمندان به نمایش در‌می‌آید.

همچنین گزیده‌ای از مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره 27 در این دوره به نمایش گذاشته می‌شود و به منظور دسترسی علاقمندان به لوح فشرده مجموعه فوق، بسته فرهنگی انجمن سینمای جوانان ایران شامل دو عدد DVD از خلاصه آیین افتتاحیه و اختتامیه جشنواره 27 و بخشی از فیلم‌های برگزیده جشنواره به شرکت‌کنندگان هدیه داده خواهد شد.

این بسته فرهنگی طی توافق به عمل آمده با "موسسه رسانه‌های تصویری" تهیه و تکثیر شده است.

این حرکت در جهت اهداف آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران و به منظور امکان دیده شدن آثار برگزیده فیلم کوتاه صورت گرفته و از این پس با همراهی مدیریت موسسه رسانه‌های تصویری در تمامی دوره‌های آن تداوم خواهد داشت.

اسامی آثاری که تحت عنوان"برگزیدگان جشنواره 27"در سینما آزادی به نمایش درمی‌آیند به شرح زیر است: رویای گمشده (احسان معصوم)، یار دوازدهم (فریدون نجفی)، غروب حلزون (آزاد محمدی)، تولد یک گلوله (کریم فائقیان)، زندگی در کسوف (فتح‌الله امیری)، مشترک مورد نظر (لقمان خالدی)، خانه‌ام ابریست (کریم عظیمی)، مخصوصا موسیقی (سینا عطائیان)، سکار(دارویش غریب‌زاده)، خام، پخته، سوخته (شهرام مکری)، باغبان و 21 گل‌هایش (امیل لنگ باله)، بی‌زبانی (دانیل گریوز) و یک قطره (آبیشک پاتاک).

آثار فوق روز سه شنبه 19 مهر‌ماه در سینما آزادی به نمایش در‌خواهد آمد.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای‌ جوانان ایران از 19 تا 24 مهر‌ماه در تهران و 8 منطقه فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 146261

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز