دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۵:۱۴
۰ نفر

مهرو الفت: همه ما درصورتی می‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم که از دانش‌ها و دانسته‌های درونی خود استفاده کنیم ؛ همچنین باید احساس کنیم که توانایی دستیابی به موفقیت را نیز داریم.

 ما درصورتی می‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم که از فکر بکر و قدرت ذهنی‌مان الهام بگیریم و استفاده کنیم. شما ممکن است این کار را به هر نامی بخوانید اما این در واقع از یک جور نظم شخصی یا ذاتی سرچشمه می‌گیرد که بسیار خوشایندتر و عمیق‌تر از ادراک و فهم زندگی است.

ما می‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم زیرا فکر می‌کنیم یا به راستی ایمان و باور داریم که می‌توانیم؛ برای مثال، زمانی که ما به قدرت‌ها و توانایی‌هایمان شک می‌کنیم و در این رابطه دچار تردید و دودلی می‌شویم، نمی‌توانیم به درستی از توانایی‌هایمان استفاده کنیم و در استفاده کردن از آنها با شکست مواجه می‌شویم. حال می‌خواهیم به سراغ یاد گرفتن یک درس از یک فرد ناشناس برویم که می‌گوید: آن دسته از افرادی که فکر می‌کنند می‌توانند از توانایی‌هایشان استفاده کنند و همچنین آن دسته از افرادی که تصور می‌کنند توانایی استفاده از قدرت‌هایشان را ندارند، درست و صحیح فکر می‌کنند زیرا هر فردی بر اساس طرز فکر و ایمان و باوری که نسبت به‌خودش دارد، به همان صورت نیز رفتار می‌کند. قدرت و توانایی در وجود همه ما در حال استراحت کردن است و این خود ما هستیم که با طرز فکرمان یا از آن توانایی‌ها استفاده می‌کنیم یا آنها را دست نخورده در وجودمان نگه‌می‌داریم.

همیشه به یاد داشته باشید که هر چه از اعتماد به نفس کمتری برخوردار باشید، فعالیت و توانایی کمتری نیز برای انجام کارها و برآورده‌کردن نیازها و خواسته‌های‌تان در اختیار دارید و این اعتماد به نفس‌کم، شما را به سمت فعالیت‌کم، رهبری و راهنمایی می‌کند. همچنین برعکس و برخلاف این موضوع نیز صحیح و قابل درک است که داشتن اعتماد به نفس بالا شما را به سمت انجام فعالیت‌ها، خواسته‌ها و نیازهای شخصی‌تان سوق می‌دهد و سبب می‌شود که از استعدادها، قدرت‌ها، توانایی‌ها،موهبت‌ها، امکانات و منابعی که در اختیار و دسترس‌تان است به نحو احسن استفاده کنید و آنها را در هرگونه شغل و وظیفه‌ای که بر عهده‌تان است، به کار بندید و به درستی مورداستفاده قرار دهید.

چرا احساس می‌کنید که قادر به انجام بعضی از کارهای ذاتی، فطری و شخصی‌تان هستید؟ در پی یافتن جواب این سؤال باشید و حتما جواب آن را بیابید. باید بیاموزید و بیابید که چرا احساسات ذاتی و فردی‌مان اینقدر محکم، استوار و مطمئن هستند. بنابراین ممکن است که اعتماد و اطمینان مشابهی به دست آوریم که از آنها ناشی شود و این باید زمانی باشد که در حال آموختن هستیم. در واقع شما باید توانایی تقلید و پیروی کردن از موفقیت‌ها را داشته باشید.

داشتن همه کیفیت‌های منحصر به فرد و بزرگ دلیلی است برای اینکه چرا بسیاری از افراد موفق هستند و این در واقع علت به دست آوردن موفقیت آنهاست. در حقیقت این دارابودن کیفیت‌های منحصر به فرد و بزرگ است که به افراد موفق کمک می‌کند تا به موفقیت دست پیدا کنند. مهم‌ترین نکته این است که همه ما می‌توانیم همه این کیفیت‌ها و موفقیت‌ها را به دست آوریم، اگر همه موارد موفقیت را به‌طور دقیق در ذهن‌مان حک کنیم.

همیشه به یاد داشته باشید و بدانید افرادی که به موفقیت‌های بزرگ و شخصی‌ دست یافته‌اند و موفقیت‌های بزرگی کسب می‌کنند، از توانایی‌های استثنایی و خارق‌العاده‌ای برخوردار نیستند بلکه به میزان قدرت و توانایی‌ای که دارند، ایمان و اعتقاد نیز دارند اگر چه باید به این موضوع نیز توجه داشته باشیم که افراد موفق با تمام قدرت و توانایی‌شان از استعدادها و مهارت‌هایشان استفاده می‌کنند و در نتیجه پر واضح است که با نتایج مساعدتر و مطلوب‌تری مواجه خواهند شد و با روشنفکری‌ای که دارند، آسان‌تر به موفقیت دست پیدا می‌کنند.

همه قدرت‌ها و توانایی‌های این افراد موفق به سمت رسیدن به بالاترین درجات و مراتب موفقیت و فعالیت‌های مفید و مؤثر در حال حرکت است. طبیعت وجودی آنها گم نشده است بلکه از هر چیزی به نحو احسن استفاده می‌کنند تا جایی که به اهداف بزرگ‌تر و عالی‌تری دست پیدا کنند.

نداشتن قدرت و توانایی استثنایی دلیلی برای اجتناب کردن از به دست آوردن موفقیت‌های استثنایی نیست و افرادی که توانایی‌های استثنایی ندارند، نباید از به دست آوردن موفقیت‌های استثنایی دست بکشند و دوری کنند زیرا این دو مقوله هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند و لازم و ملزوم یکدیگر نیستند. شما می‌توانید با به حرکت واداشتن توانایی‌هایتان و بالا بردن سطح آنها خیلی سریع‌تر از روش‌های دیگر به موفقیت دست پیدا کنید. در بسیاری از مواقع دیده شده که انجام این کار سبب می‌شود سطح توانایی‌های افراد به‌صورت قابل توجهی رشد یابد و در نتیجه به موفقیت‌های استثنایی و خارق‌العاده‌ای نیز دست پیدا کند. شما نیز می‌توانید بعضی از این توانایی‌ها را به دست آورید و از همین الان زندگی موفقی را شروع کنید.

هنگامی که فکر می‌کنید و باور دارید که می‌توانید، در واقع قدرت ذهنی‌تان بیدار شده است. هنگامی که فکر می‌کنید و اعتقاد دارید که می‌توانید، در واقع به این دلیل است که شما یک قدرت هوشیار و آگاه دارید که به وسیله آن می‌توانید درون و داخل ماهیت وجودی قدرت‌ها و توانایی‌هایتان را احساس کنید. با احساس کردن اینکه شما قدرتی دارید که همیشه آرزویش را داشته‌اید، تردید و دودلی‌تان دیری نمی‌پاید و هیچ ‌یک از موارد ذکر شده نمی‌تواند شما را با شکست مواجه کند بلکه شما اقدام به استفاده از قدرت‌ها و توانایی‌هایتان کرده‌اید و دیگر هیچ‌چیز نمی‌تواند مانع‌تان شود.

شما چگونه می‌توانید این قدرت را به دست آورید و چه چیزی سبب می‌شود که خیال و گمان مثبت،بر هرگونه قدرتی برتری یابد؟ داشتن ایمان و اعتقاد در واقع پادزهری برای نگرانی‌های شماست و نگرانی‌هایتان را از بین خواهد برد. به‌عبارت دیگر، شما باید واقعا احساس کنید که همه توانایی‌های لازم برای برعهده گرفتن کارها و وظایف را دارید.

شما باید بدانید که از قدرت و توانایی برخوردار هستید و هنگامی که به این قضیه واقف باشید، بدون هیچ‌گونه تردید و دودلی این موضوع را باور دارید و به آن آگاهید. با دشتن ایمان و اعتقاد به توانایی‌ها و استعدادهایی که در وجودتان است، مطمئن باشید که در آینده‌ای نه چندان دور به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهید کرد و زندگی‌ای سرشار از شادی و خوشحالی پیش رو خواهید داشت و به درجات بالایی از موفقیت دست خواهید یافت که برای خودتان نیز غیرقابل باور خواهد بود.

Articlenext.com

کد خبر 146001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز