شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: فرهاد فخرالدینی،آهنگساز و نخستین رهبر ارکستر ملی، که دو سال قبل از رهبری این ارکستر کناره گرفته بود،‌با ارکستر 45 نفره مهرنوازان به خوانندگی سالار عقیلی و تکنوازی کیوان ساکت به صحنه باز خواهد گشت.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل مهر  محمدحسین مقدس تفرشی مدیر این ارکستر با اعلام این خبر گفت : پس از طرح تشکیل این ارکستر با استاد فخرالدینی و کسب نظر و موافقت ایشان از سایر اساتید و هنرمندان نیز دعوت کردیم.

وی در ادامه گفت : پس از فراهم شدن مقدمات و طی مراحل اداری، ارکستر موسیقی مهرنوازان به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی و سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی و تکنوازی و آهنگسازی کیوان ساکت با حضور بیش از 45 نفر از نوازندگان ، رسماً ثبت و فعالیت های فرهنگی و هنری خود را آغاز کرده اند .

تفرشی در پایان افزود : امیدواریم پاییز امسال این ارکستر را برای اجرای قطعات ماندگار موسیقی ملی ایران و ساخته هایی از کیوان ساکت به روی صحنه ببریم.

به گزارش همشهری‌آنلاین پیش از این شورای عالی خانه موسیقی در تصمیمی پی‌گیر شکل‌دهی ارکستری کوچکتر از ارکستر ملی با رهبری فرهاد فخر‌الدینی بود که مشخص نشد چرا این تصمیم اجرایی نشد.

 

کد خبر 145842
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز