همشهری آنلاین: شرکت سامسونگ می‌گوید به تازگی در فرانسه علیه شرکت اپل شکایتی در مورد استفاده غیر قانونی از سه فن‌آوری تلفن همراه سامسونگ در ساخت آی‌فون و آی‌پد تنظیم کرده‌است.

samsung-apple-case

به گزارش AFP، سخنگوی شرکت سامسونگ می‌گوید این شکایت تنها در مورد فن‌آوری‌های به کار رفته در ساخت آی‌فون و آی‌پد است و ارتباطی به نوع طراحی ندارد.

یک منبع مطلع از این موضوع می‌گوید احتمالا فن‌آوری‌هایی که متعلق به سامسونگ بوده و اپل از آن‌ها استفاده کرده در زمینه UMTS، نوعی فن‌آوری نسل سوم تلفن همراه است.

گفتنی‌است دعوای حقوقی بین دو شرکت اپل و سامسونگ به عنوان بزرگترین شرکت‌های تولید کننده تبلت و تلفن همراه هوشمند به تازگی شدت گرفته و هفته گذشته دادگاهی در آلمان به علت استفاده غیرقانونی سامسونگ از طراحی‌های شرکت اپل، فروش تبلت گلکسی 10.1 در این کشور را ممنوع اعلام کرد.

همچنین در هلند فروش سه مدل از تلفن‌های همراه سامسونگ به علت یک شکایت دیگر از سوی اپل به صورت موقت متوقف شده و دادگاه بررسی این پرونده قرار است 26 سپتامبر برگزار شود.


این دو رقیب در استرالیا، آمریکا و کشورهای آسیایی درگیر دعوای حقوقی هستند. شرکت سامسونگ به تازگی با طرح شکایتی جدید از شرکت اپل خواستار منع فروش محصولات اپل در کره جنوبی شده‌است.

کد خبر 145602

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز