جمعه ۱۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۲
۰ نفر

فرهاد بهمنشیر: آدم‌ها همیشه حیوان‌ها را دوست داشته‌اند‌ و دوست دارند. اما ما آدمی را می‌شناختیم که در سال 1927 چیزی تو کله‌اش خورد، در سال 1928 در بیمارستان روانی «سن آنتونیو گوری گری» بستری شد و در سال 1939 به عنوان بزرگ‌ترین مبتکر و مخترع و متفکر جایزه نوفل گرفت.

همشهری دوچرخه شماره 617

این شخصیت معروف و ناشناس کتاب‌های فراوانی نوشت و کتاب‌های بسیاری را خورد و کتاب‌های بیشتری را تکه‌تکه کرد. از جمله کتاب‌های او می‌توان به «پیتزای میخ و چکش»، «خودکشی آسان، یا روش‌های موفقیت در ازدواج» و «عملیات مرگ با چلوکباب برگ» اشاره کرد.همشهری دوچرخه شماره 617

متأسفانه این نابغه در سال 2003 بر اثر ازخودگذشتگی و کدورت سن، ریق رحمت را سرکشید و به طرز مشکوکی از دنیا رفت. خرچنگ افتخار دارد که برای اولین بار بخشی از کتاب «1000 روش چندش‌آور یا مقدمه‌ای بر سوسک‌‌کشی مدرن» را چاپ کند. با توجه به کمبود صفحه‌ها به 5 روش بسنده می‌کنیم و امیدواریم حالتان بد نشود.

1) میخی به دیوار بکوبید و به آن ریسمانی به قطر نیم سانتی‌متر آویزان کنید.

 از سوسک خواهش کنید که از ریسمان بالا برود.

وقتی به نقطة موردنظر رسید با قیچی ریسمان را ببرید و شاهد سقوط او باشید.

 

همشهری دوچرخه شماره 617

2) نظرش را دربارة جاودانگی بپرسید. اگر جاودانگی را دوست داشت او را توی کیسه فریزر بگذارید، سپس درون خود فریزر جا دهید. وقتی خوب منجمد شد آن وقت دوشاخة یخچال را در بیاورید و تا یک هفته یخچال را روشن نکنید. تا او باشد و دیگر فکر جاودانگی به کله‌اش نزند.

همشهری دوچرخه شماره 6173) از او بخواهید برود روی دیوار سفیدی که تازه رنگ خورده.

 به او بگویید می‌خواهید عکسش را بگیرید و توی مجله چاپ کنید، مجلة «سوسک و زندگی».

 وقتی به وسط‌های دیوار رسید، آن‌وقت شما به هدفتان رسیده‌اید.

باگوجه فرنگی او را هدف بگیرید و تند و تند بزنیدش.

سعی کنید با ضربة اول نمیرد و زجر کش شود.

 

4) آب‌جوش هم وسیلة خوبی است. سوسک را توی یک استکان کاملاً شفاف بیندازید و درش را محکم ببندید. سپس در یک استکان دیگر چای کیسه‌ای بیندازید و مقداری
آب جوش به آن اضافه کنید. چای که دم کشید توی استکان بیسکوئیت بزنید و نوش جان کنید؛ بی آن‌که به سوسک مورد نظرحتی یک تعارف خشک و خالی بزنید.

همشهری دوچرخه شماره 617

5)روز تولدش برایش جشن بگیرید. «ای یار مبارک...» بخوانید و بادکنک و ترقه بترکانید. برای باشکوه شدن جشن برف شادی لازم است. کلک بزنید و در فرصتی مناسب جای برف شادی را با اسپری حشره‌کش عوض کنید.

همشهری دوچرخه شماره 617

کد خبر 145048
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز