سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۶
۰ نفر

با این حقوق و مزایایی که برخی‌ کارمندان دارند و مصداق نان‌ بخور ونمیر است معلوم نیست چرا مبالغ هنگفتی بابت دارو‌ها و لوازم لاغری می‌پردازند.

سطح شهر

حال آنکه اگر به قول معروف چرخی در گوشه و کنار شهر بزنند مواردی را پیدا می‌کنند که از هر داروی کاهش اشتهایی تاثیر بیشتری دارد. برای نمونه اگر برای چند لحظه شیوه غذا خوردن برخی افراد را نگاه کنند یا کنار همین سکویی که در تصویر مشاهده می‌کنید بنشینند و غذا سفارش دهند خیلی پرخور باشند دو قاشق بیشتر نمی‌توانند بخورند. البته سر زدن به آشپزخانه برخی فست‌فود‌ها یا تعدادی از کارخانه‌های تهیه سوسیس و کالباس نیز برای این منظور توصیه می‌شود. موسسه‌های لاغری رایگان اینچنینی کم نیستند.

خواب سفید

اگر مانند نگارنده این مطلب سوار تاکسی این راننده شده‌ بودید در بدو ورود خیال می‌کردید در حال دیدن یک خواب سفید هستید. تمام صندلی‌ها را روکش تمیز و سفیدی پوشانده بود. داشبورد از تمیزی برق می‌زد و روی لبه پنجره‌ها هیچ گردوغباری وجود نداشت. این در حالی است که گاهی از صندلی‌ها و لوازم داخل خودرو‌های مسافربر می‌توان به عنوان ظرف(لام) کِشت انواع باکتری استفاده کرد. به‌هر حال مسافران توقع دارند خودرو‌ها در حد معمول تمیز باشند.

عابربانک بچه‌ها

این همه از نبود عابربانک قدکوتاه برای استفاده کودکان انتقاد کردیم تا یک نوع پلکانی آن در شهر مستقر شد. این عابربانک دارای کرکره‌هایی است که کودکان می‌توانند از آنها بالا رفته و از خدمات عابربانک استفاده کنند. البته شهروندان، خوش‌بینی و تلقی نگارنده از این خدمات مبتکرانه و هوشمندانه و کم‌هزینه و غیره را قبول ندارند و از خاک‌آلود بودن این کرکره‌ها گله‌مندند. شاید حق با آنها باشد.

درخواست مؤدبانه

با دیدن این درخواست مودبانه روی دیوار یکی از خیابان‌های شهر هم خوشحال و هم ناراحت شدیم.خوشحال از اینکه تهدید‌ها و ناسزا گفتن‌ها در مورد زباله ریختن و بوق زدن و مواردی از این دست رو به کاهش است. ناراحت از اینکه چرا همچنان برخی شهروندان درخواست‌ها و دلنوشته‌های خود را روی دیوار و اموال عموی می‌نویسند.

کد خبر 144957

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز