دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با قطر گفت: تیم من هیچگاه به یک امتیاز فکر نمی کند، چه حریف ما قطر باشد چه برزیل. ما فقط سه امتیاز را می‌خواهیم.

کالوس کی روش

به گزارش ایسنا، کارلوس کی روش که به همراه جواد نکونام کاپیتان تیم ایران در محل سالن کنفرانس ورزشگاه السد شرکت کرده بود، به سوال‌های گوناگون خبرنگاران خارجی پاسخ گفت.

وی گفت: روز سه‌شنبه  15 شهریور دو تیم مدعی صعود از این گروه باهم بازی دارند و من مطمئن هستم که با یک نتیجه خوب به ایران بازخواهیم گشت.

ما تمام بازی‌های قطر را قبل و بعد از آمدن آقای لازارونی دیده‌ایم و حتی خود من دیدار امارات با قطر را از نزدیک تماشا کردم و اطلاع کافی از این تیم داریم. قطر تیم خوبی است اما آنچه برای ما مهم است، کسب پیروزی است.

کی روش همچنین گفت: تیم ملی ایران در دوحه میهمان قطر است و بیشتر تیم‌ها در خانه حریف بدنبال یک امتیاز هستند اما تیم من هیچگاه به یک امتیاز فکر نمی‌کند، چه مقابل قطر باشد چه برزیل. چه در خانه بازی کنیم چه در خارج از خانه. من مدتی سرمربی تیم ملی امارات بودم و فوتبال این منطقه را می‌شناسم. ما با احترام کامل برابر حریفانمان بازی می‌کنیم و اکنون هم به قطر احترام می‌گذاریم.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: ما تا آخر به مسیر خودمان تا برزیل 2014 ادامه می‌دهیم. هدف ما دویدن، جنگیدن در هر بازی و پیروز شدن است. باید در زمین مسابقه بهترین باشیم که اگر چنین باشد، می‌توانیم نتیجه را بسود خودمان رقم بزنیم.

وی درباره اینکه کدام تیم برای ایران خطرناک تر از بقیه است، گفت: الان خیلی زود است. ما فعلا باید امتیاز جمع کنیم و حرکت روبه جلو داشته باشیم.

این هدف اصلی ماست. در بازی سه شنبه  15 شهریور نیز تمرکزمان این است که در زمین بهترین باشیم و به وظیفه مان در طول 90 دقیقه عمل کنیم. برای من مهم نیست در چه زمانی از بازی گل بزنیم زیرا مهم، گل زدن و پیروز شدن است. چه در دقیقه یک یا 90، نکته کلیدی این است که از مهارت هایمان در زمین استفاده کنیم و پیروز شویم. ما می‌دانیم که می‌توانیم پیروز شویم، مهم این است که قطری‌ها هم این را بدانند.

سپس خبرنگاری پرسید بازیکنان قطر چرا باید این را بدانند که کی روش در پاسخ گفت: زیرا بار قبل هم در اینجا تیم ایران به پیروزی رسیده است. البته با آمدن مربی جدید قطر پیشرفت کرده اما ما به خودمان اطمینان داریم که بازی را می‌بریم.

کی روش پس از این کنفرانس بهمراه نکونام بازدید کوتاهی از زمین چمن ورزشگاه السد انجام داد.

کد خبر 144839
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز