همشهری آنلاین: 270 هنرمند جوان از 31 استان کشور هجدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، در هجدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان 270 هنرمند جوان از 31 استان کشور در رشته های خوشنویسی، عکاسی، طراحی و نقاشی، حجم، گرافیک و کاریکاتور حضور دارند.

داوران رشته های حجم و گرافیک این جشنواره نیز معرفی شدند و در رشته حجم، نادر قشقایی، پریسا خضابی و شاهرخ اکبری دیلمقانی و در رشته گرافیک بهرام کلهر نیا، مهدی رحیمی و حسین نوروزی آثار جوانان را داوری می کنند.

هجدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان در رشته‌های طراحی، نقاشی(اکریلیک، رنگ روغن روی بوم) ،ارتباط تصویری (پوستر)، حجم(گچ و گل سفالگری) ، کاریکاتور، نگارگری(مینیاتور)، خوشنویسی(نستعلیق) و عکاسی برای گروه های سنی 15 تا 25 سال 19 تا 23 شهریورماه در گرگان برگزار می شود.

جوانان شرکت کننده در طول جشنواره در کارگاه های تخصصی با خلق آثار با یکدیگر رقابت می‌کنند و برگزیدگان هر رشته در پایان جشنواره معرفی می شوند.

هجدهمین جشنواره بین المللی تجسمی جوانان با حضور هنرمندان جوان کشورمان و دیگر کشورها از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر 19تا 23شهریور ماه در گرگان برگزار می شود.

کد خبر 144607

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز