همشهری آنلاین: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی وضعیت تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه را با حضور وزیر آموزش و پرورش بررسی می‌کند.

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه برای پاسخگویی به سئوال امیر طاهرخانی نماینده تاکستان و سئوال شکور اکبر نژاد نماینده تبریز در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ بررسی وضعیت تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش و بررسی نامه جمعی از نمایندگان در مورد اجرای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش دستور کار این کمیسیون در روز یکشنبه است.

وزیر علوم نیز برای پاسخ به سئوال سید محمدرضا حاجی اصغری نماینده میانه و سئوال مشترک رضا رحیمی نسب و سید احمد لطفی نمایندگان خرم آباد و اراک در جلسه روز سه شنبه کمیسیون حضور می یابد.

بررسی عملکرد سازمان ورزشی شهرداری تهران در ارتباط با امکانات و تجهیزات ورزشی مدارس ، بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در انجمن پارکهای تحقیقاتی دانشگاهی ( اعاده شده از شورای نگهبان)، بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مورد فرهنگستانهای علوم آسیا ( اعاده شده از شورای نگهبان) و بررسی لایحه عضویت دول جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون بین المللی آموزش اولیاء ( اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار جلسه روز سه شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است.

 

کد خبر 144154
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز