چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی ویژگی مهم روز قدس امسال را غرق شدن غرب و به ویژه آمریکا در مشکلات اجتماعی و اقتصادی، رسیدن بیداری ملت‌ها به مرزهای اروپا و آمریکا و بیزاری مردم جهان از مظالم آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی خواند.

مهدوی کنی

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام آیت الله مهدوی کنی به این شرح است :

زنگ بیداری اسلامی در سراسر منطقه جهان به صدا در آمده و حکومت‌های جور وابسته به آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل یکی پس از دیگری به خاک مذلت می‌افتند.

امسال نام امام خمینی(ره) مبدا آزادی قدس شریف و مقام معظم رهبری به عنوان ادامه دهنده راه آن بزرگوار با بیداری اسلامی در منطقه درخشش ویژه‌ای دارد ملت بیدار و بصیر ایران با همراهی امام خمینی (ره) صهیونیسم بین الملل را به انزوا کشانده است و ملت‌های منطقه با تاسی به ملت مسلمان و انقلابی ایران هر روز حلقه محاصره صهیونیست‌ها را تنگ تر می‌کنند حزب الله لبنان و حماس و مردم سرزمین‌های اشغالی چنان سیلی به اقتدار صهیونیسم در منطقه زده‌اند که طی نیم قرن اخیر سابقه ندارد.

ویژگی مهم بزرگداشت آزادی قدس شریف در منطقه و جهان آن است که غرب و به ویژه آمریکا غرق در مشکلات اجتماعی و اقتصادی هستند و بیداری ملت‌ها به مرزهای اروپا و آمریکا رسیده است.

مردم جهان از مظالم آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی به تنگ آمده‌اند و امروز منفورترین دولت‌های روی زمین همین سه دولتند.

ملت قهرمان ایران پس از پیروزی در نبرد نرم با آمریکا، اقتدار خود را در حمایت از رهبری معظم انقلاب، مراجع عالیقدر و علمای بزرگ بلاد نشان دادند و می‌روند با شکوه ترین راهپیمایی روز قدس را برگزار کنند و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تبری خود را از جرثومه فساد سیاسی در زمین اعلام نمایند.

مجلس خبرگان رهبری با تکریم و تعظیم ملت آگاه ایران روز قدس را گرامی می‌دارد و همپیای ملت ایران در این راهپیمایی بزرگ شرکت می‌کند و در تکمیل آن مساعدت به قطحی زدگان سومالی را نیز توصیه می‌کند.

از خداوند متعال می‌خواهیم به اخلاص و ایمان ملت‌ها برکت دهد و به زودی قدس شریف قبله اول مسلمانان جهان را به آنها برگرداند.

کد خبر 144005
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز