سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹
۰ نفر

گروه حوادث: زن و مرد جوان طراح سناریوی سرقت و زورگیری از یک روانشناس بودند.

متهمان

سعید و رخسانا وقتی برای جلسات مشاوره در پارک‌های تهران با روانشناس قرار می‌گذاشتند پی بردند که او میلیون‌ها تومان پول همراه خود دارد و برای همین نقشه سرقت از او را کشیدند.ماجرا از آنجا آغاز شد که 22تیرماه سال‌جاری یک روانشناس زن به کلانتری141 شهرک راه‌آهن مراجعه کرد و به طرح شکایت از یک زن و مرد پرداخت.

زن جوان در شکایت خود گفت: 15 تیرماه بود که به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی پراید شدم. راننده آن‌که پسر جوانی به نام سعید بود سر صحبت را باز کرد و از مشکلات زندگی خود گفت. پس از آنکه 2مسافر دیگر از خودرو پیاده شدند به راننده گفتم که روانشناس هستم و با توجه به مشکلاتی که دارد باید برایش چند جلسه روانکاوی بگذارم تا با منطق مشکلاتش را حل کند.

وی افزود: شماره بین ما رد و بدل شد و با تماس سعید 2جلسه مشاوره برایش گذاشتم. چون مطب نداشتم بیشتر جلسات در پارک‌های غرب تهران انجام می‌شد. در سومین جلسه سعید به همراه زن جوانی به نام رخسانا پیش من آمد و مدعی شد که قصد ازدواج دارند.

آنها به تازگی باهم آشنا شده بودند و به یکدیگر علاقه داشتند. آن روز پس از صحبت از زندگیشان جلسه بعدی را برای امروز ( 22تیرماه) تعیین کردیم.این روانشناس ادامه داد: امروز سعید و رخسانا با یک خودروی هیوندا ورنا که مال رخسانا بود به محل قرار آمدند. وقتی سوار ماشین شدم رخسانا به سمت اتوبان همت حرکت کرد وقتی پرسیدم به کجا می‌رود ناگهان هر دو نفر به سمتم حمله ور شده و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند.

آنها موبایلم، طلا و 5 میلیون تومان پول نقدی که همراهم بود را به سرقت بردند. سپس مرا از خودرو پیاده کرده و فراری شدند.
پس از شکایت این زن تیمی از ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت با دریافت دستور قضایی از سوی دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه27 تهران رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

در نخستین مرحله چهره نگاری متهمان از سوی شاکی صورت گرفت و مشخص شد که سعید سابقه حمل کراک را داشته است. با این سرنخ به محل زندگی وی در شهرک راه آهن رفتند اما او اثاث کشی کرده و از آنجا رفته بود. نهایتا پلیس ردی از رخسانا به‌دست آورد و او را در 27 مرداد ماه سال‌جاری در شهرک ساحل بازداشت کرد. با اطلاعاتی که وی در اختیار پلیس قرار داد سعید نیز دستگیر شد و هردو به پایگاه دوم پلیس آگاهی انتقال یافتند. سعید 25 ساله و رخسانا 30ساله در بازجویی‌ها به ضرب‌وشتم و زورگیری از روانشناس اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه مهرداد یگانه، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به احتمال ارتکاب دیگر جرایم احتمالی از سوی 2متهم پرونده، از کسانی که توسط 2سرنشین خودروهای پراید و هیوندا ورنا مورد سرقت و یا زورگیری قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا جهت شناسایی متهمان و طرح شکایات به پایگاه دوم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

کد خبر 143875
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز