همشهری‌آنلاین: فروش بلیت قطار بین‌المللی ترکیه و سوریه در مرحله پایانی سفرهای تابستانی حدفاصل 11 شهریورماه تا 10 مهرماه از ساعت 9:30 صبح فردا - یکشنبه 23 مرداد ماه سال جاری از طریق تمامی دفاتر فروش بلیت قطار در سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت قطارهای مسافری رجاء، همچنین فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی مرحله پایانی سفرهای تابستانی، حدفاصل 11 شهریور تا 10 مهر ماه از ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه - 24 مردادماه سال جاری از طریق سیستم Online2 آغاز خواهد شد.

فروش بلیت قطارهای مسافری طبق سنوات گذشته به طور یکپارچه و یکسان از طریق دفاتر فروش و سایت اینترنتی شرکت رجاء صورت می‌گیرد. در فروش یکپارچه بلیت قطار، هر گونه موجودی بلیتی که در تمام نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور وجود داشته باشد در سیستم اینترنتی فروش نیز قابل مشاهده است.

شرکت مسافربری رجاء از خریداران بلیت قطار درخواست کرد، بعد از گرفتن بلیت از اپراتور فروش بلافاصله مندرجات آن را اعم از نام و نام خانوادگی، مبدأ و مقصد، تاریخ و ساعت حرکت را به دقت بازنگری کرده و هرگونه مغایرت را به اپراتور اعلام کنند.

هموطنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت ، موجودی بلیت به صورت شبانه‌روزی با تلفن 139 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

همچنین شماره پیامک 3000139 شرکت مسافربری رجاء نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار است

کد خبر 142957

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز