خیلی‌ها دوست دارند بدانند اگر پرسپولیس پنجشنبه هم بدون برد زمین چمن ورزشگاه آزادی را ترک کند، حمید استیلی چه پاسخی برای سومین ناکامی تیمش خواهد داشت.

فوتبال

البته این فقط نگاه کردن به نیمه خالی لیوان است و سرمربی سرخ‌ها امیدوار است که  با شکست دادن شهرداری تبریز، فشار سنگین رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس را از روی دوش خود بردارد.

 پرسپولیس زودتر از حد تصور وارد بحران شد ولی شاگردان استیلی برای خاتمه دادن به این شرایط سخت، تحت هر شرایطی به کسب 3 امتیاز فکر می‌کنند.

شهرداری تبریز هم در شرایطی به تهران آمده که در 2 بازی قبلی مقابل مس کرمان و سایپا، 2 تساوی یک بر یک به دست آورد. شرایط بحرانی پرسپولیس و نیاز مبرم این تیم به پیروزی، شب سختی را برای شهرداری رقم خواهد زد. البته این تیم بازیکنان با تجربه‌ای مثل ابراهیم میرزاپور، سعید دقیقی و میثم بائو را در اختیار دارد و میودراگ یشیچ امیدوار است با استفاده از تجربه این بازیکنان و قدرت دوندگی نفراتی مثل کمال کامیابی نیا، علی کریمی و شهرام گودرزی از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

روی عکس کلیک کنید

تغییرات پرسپولیس

روند تمرینات پرسپولیس در دو سه روز گذشته نشان می‌دهد که استیلی برای بازی امشب تغییراتی را در ترکیب ثابت تیمش به‌وجود خواهد آورد.او در این دیدار از سیستم 3-3-4 استفاده خواهد کرد که حقیقی درون دروازه قرار خواهد گرفت.در خط دفاعی به احتمال فراوان تغییراتی ایجاد خواهد شد و رضا نورمحمدی و محمد نصرتی به‌عنوان مدافعان میانی بازی خواهند کرد.شیث رضایی به احتمال فراوان جایگزین علیرضا محمد در سمت راست قرار خواهد گرفت، هر چند که شاید شیث توسط استیلی، نیمکت‌نشین هم شود. در سمت چپ خط دفاعی نیز احتمال تغییر وجود دارد و شاید فشنگچی جایگزین شکوری شود. در پست هافبک دفاعی مازیار زارع جای آقازمانی را خواهد گرفت و قرار است محمد نوری و علی کریمی به‌عنوان 2 هافبک نفوذی به میدان بروند.حسین بادامکی و هادی نوروزی 2 مهاجم چپ و راست پرسپولیس خواهند بود و غلامرضا رضایی هم به‌عنوان مهاجم نوک، بازی خواهد کرد. استیلی با اعمال این تغییرات امیدوار است که نخستین پیروزی‌اش را در لیگ برتر به دست آورد.

امیدواری استیلی

استیلی در آستانه بازی با شهرداری تبریز می‌گوید: «این بازی بسیار حساس است. ما در 2 بازی گذشته نتایج خوبی نگرفتیم اما این حق ما نبوده است. هواداران ما باید صبورتر باشند و فوتبال یک پروسه زمان‌بر است. من به پرسپولیس اعتماد دارم و یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ می‌شویم.» استیلی در پاسخ به این سؤال که بهتر نیست علی کریمی نزدیک به دروازه حریف بازی کند می‌گوید: «کریمی پشت مهاجمان بازی می‌کند اما فشار بازی و یارگیری من‌ تو من باعث می‌شود که او یک خط عقب بیاید اما در مجموع خواسته ما را اجرا می‌کند.» استیلی در پاسخ به این سؤال که دلیل بی‌صبری هواداران پرسپولیس در این فصل چیست، به نکته مهمی اشاره می‌کند.او می‌گوید: «اگر بخواهیم شفاف بگوییم نحوه رفتن دایی از پرسپولیس عامل اصلی است. خود من هم گفتم دایی باید سرمربی باشد اما در نهایت این کمیته فنی بود که تصمیم گرفت. »

کار سختی داریم

یشیچ سرمربی شهرداری اما معتقد است که تیمش کار سختی مقابل پرسپولیس خواهد داشت؛ «پرسپولیس لیگ را با نتایج خوبی شروع نکرده و این کار ما را سخت می‌کند. ما می‌خواهیم یک فوتبال خوب بازی کنیم.»

برنامه هفته سوم لیگ برتر

پنجشنبه:
پرسپولیس - شهرداری تبریز ساعت 22:30
ملوان - مس سرچشمه ساعت:00: 22
سایپا - ذوب آهن ساعت 22:00
تراکتورسازی - شاهین بوشهر ساعت 22:00
جمعه:
مقاومت سپاسی - داماش گیلان ساعت 22:00
مس کرمان - استقلال ساعت 22:30
سپاهان - نفت آبادان ساعت 00: 22
راه آهن - صبای قم ساعت 22:00
فولاد- نفت تهران ساعت:22:00

کد خبر 142822
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز