جمعه ۶ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۴:۱۲
۰ نفر

گروه علمی فرهنگی: مک آفی تحقیق جدیدی را ارائه داده است که روش‌های سرقت هویت کلی را جستجو می‌کند.

این شرکت امنیتی اینترنتی افزایش سرسام‌آوری در سرقت هویت مبتنی بر کامپیوتر و آن‌لاین را اظهار کرده است.
به نوشته پایگاه اینترنتی شرکت مک آفی، تعداد برنامه‌های کنترل کننده نامحسوس (کد نرم‌افزار بدخواهی که فعالیت تایپ کردن را در سرقت اسم‌رمزها و سایر اطلاعات خصوصی دنبال می‌کند)، 250 درصد در بین ژانویه 2004 و ماه مه 2006 افزایش یافته است. حملات پیشینگ در دوره مشابه به اندازه 100 تا صعود کرده است.
جف گرین قائم مقام ارشد مدیر عامل مک آفی گفت، سرقت هویت، پدیده جهانی است که همه ما را تهدید می کند، بدین معنی که ما همه به آگاهی بیشتری، هوشیاری بیشتر و اطمینان بی جای کمتری نیاز داریم تا از خود محافظت کنیم.
طبق اعلام Federal Trade Commission در انگلستان، Home Office هزینه سرقت هویت را در اقتصاد بریتانیا به میزان 2/3 میلیارد دلار آمریکا در مدت سه سال گذشته حساب نمود. هزینه سالانه برای مصرف کنندگان و شرکت‌ها در ایالات متحده، به میزان 50 میلیارد دلار رسیده است. تحقیق McAfee Avert Labs با راهنماهای عملی برای جلوگیری از سرقت هویت و به حداقل رسانیدن خطرات قربانی شدن خاتمه می‌یابد. این تحقیق به کاربران توصیه می‌کند که از پست الکترونیک‌ها و سایت‌های نامشروع که نقش کارهای قانونی را بازی می‌کنند، حذر نمایند و سعی کنند تا اطلاعات شخصی خود را از دسترس آنان خارج نمایند. یک روش، اجتناب از کلیک نمودن لینک‌های ارسال شده به پست الکترونیک، است.
اسم رمزهای دور از دستیابی، احتیاط در زمان بازگشایی attachmentها و نرم‌افزار امنیتی اینترنتی، توصیه‌های این شرکت هستند.
کد خبر 14273

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز