فلوریدا: یک‌زن میانسال برای ثبت یک‌رکورد تاریخی اقدام به شنا در آب‌های منطقه‌ای کرده است که یکی از مناطق پرخطر جهان به‌حساب می‌آید.

sharks

دیانا نیاد 61ساله که پیش از این آموزش‌های لازم برای شنا در اقیانوس را کسب کرده، وارد آب‌های تنگه فلوریدا شده و قصد دارد مسافت 166کیلومتری بین کوبا تا فلوریدا را شنا کند.

این در حالی است که این منطقه کوسه‌های خطرناک بسیار زیادی دارد و کسی تاکنون جرات نکرده مسافت زیادی را در آن شنا کند. با وجود این، خانم دیانا ادعا کرده است که این مسافت را در مدت زمان 60ساعت (معادل 2روز و نیم) شنا می‌کند. البته چند دریانورد و چند پزشک در 5قایق این زن را همراهی می‌کنند و با یک‌جریان الکتریکی نامحسوس قصد دارند کوسه‌ها را از وی دور کنند.

لیفتراک در نقش خودروی عروس

پکن: یک‌عروس و داماد چینی در اقدامی جالب از لیفتراک در جشن مراسم عروسی خود استفاده کردند. آقای کُنگ کینگ‌یانگ و خانم بِرید شِن، مسیر بین خانه پدری داماد تا تالار عروسی و پس از آن مسیر بین تالار تا خانه خودشان را با لیفتراک‌ طی کردند. پشت سر آنها در این مسیر نیز تعدادی لیفتراک که جهیزیه عروس را حمل می‌کردند به راه افتاده بودند‌‌. آشنایی این‌دو به‌ این صورت بوده است که آقای کینگ‌یانگ که راننده یک‌دستگاه لیفتراک در کارخانه‌ای است، برای خرید یک‌دستگاه خودرو به شرکتی مراجعه می‌کند که خانم شِن فروشنده‌اش است. به‌همین خاطر این زوج جوان از این دستگاه که عامل آشنایی‌شان بوده برای مراسم عروسی خود استفاده کردند.

رکوردزنی در پارک با یک‌فرمان

برلین: نمایندگان گینس رکورد تازه‌ای را به‌ثبت رسانده‌اند که چند راننده به آن اعتراض کرده‌اند. ماجرا از این قرار است که رونی وشِلبرگر آلمانی توانسته خودروی خود را با یک‌فرمان، میان 2خودرویی پارک کند که فاصله‌شان فقط 26سانتی‌متر از طول خودروی وی بیشتر بوده است. وی در انجام این کار با سرعت زیاد به سمت فضای مورد نظر آمده و با یک‌فرمان، خودرو را پارک می‌کند. این در حالی است که تعدادی راننده ادعا کرده‌اند این کار را میان 2خودرو با فاصله کمتر انجام داده‌اند. به‌طور نمونه یک‌راننده چینی به نام ژانگ هوآ ادعا کرده که توانسته خودرویش را با یک‌فرمان در فضایی که طولش 20سانتی‌متر بیشتر از طول خودروی وی بوده پارک کند. ژانگ گفته است بازهم این کار را تکرار و فیلم آن را به گینس ارسال می‌کند.

جریمه اسب کوررنگ

لندن: کالسکه‌ران پس از عبور از چراغ قرمز 55پوند جریمه شد. جان مالونا 56ساله که مشغول کالسکه‌رانی درخیابان بود، ناگهان از چراغ‌قرمز یک‌تقاطع عبور کرده و توسط پلیس متوقف می‌شود. این مرد که ادعای پلیس را قبول نداشته سرانجام کارش برای بررسی موضوع به دادگاه کشیده می‌شود. مامور پلیس در دادگاه اعلام کرد که به این مرد به‌خاطر بی‌توجهی و رعایت نکردن قانون دستور توقف داده است اما مالونا ادعا کرد که اسبش کوررنگی دارد و رنگ‌قرمز چراغ را تشخیص نداده است. یکی از شاهدان ماجرا نیز به دادگاه گفته این اسب بدون‌توجه به فرمان مالونا سرکشی و ناگهان از چراغ ‌قرمز عبور کرده است. با این حال دادگاه ادعای این مرد را نپذیرفت و مالونا را 55پوند جریمه کرد.

کد خبر 142708
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز