سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

گروه اجتماعی: آخرین اولتیماتوم پلیس راهور در سریال بی‌پایان مهلت به خودروسازان برای نصب تجهیزات ایمنی نیز مؤثر واقع نشد و هنوز هم خودروسازان بدون هراس از توقف شماره‌گذاری اقدام به تولید خودروهای فاقد این تجهیزات می‌کنند.

خودروسازی

در این باره 28خرداد امسال سردار اسکندر مؤمنی، رئیس پلیس راهور کشور از تعیین مهلت یک ماهه به سایپا برای نصب کیسه هوا و ترمز ضدقفل روی تولیدات خود به ویژه پراید خبر داد؛ مهلتی که با گذشت بیش از 48روز از سوی خودرو‌سازان جدی گرفته نشد. هنوز هم پراید، وانت و نیسان بدون کیسه هوا و ترمز ضدقفل تولید، شمارگذاری و به فروش می‌رسند.یکی از مسئولان فروش سایپا گفت: نیازی به نصب کیسه هوا روی پراید نیست و تمامی فروش‌های روز این شرکت بدون تجهیزات ایمنی انجام می‌شود.

به گزارش مهر یکی از مسئولان فروش ایران‌خودرو نیز در خصوص فروش خودروهای این شرکت بدون‌ترمز ضدقفل و کیسه هوا گفت: این خودروها را پلاک شده تحویل می‌دهیم.دیروز اما معاون فنی- مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا مهلت تازه نه برای پراید بلکه برای روآاعلام کرد. او گفت: ما به‌طور قطع از تاریخ 31 شهریور امسال هیچ خودروی روآیی را شماره‌گذاری نخواهیم کرد. سرهنگ جهانگیری در مورد اینکه سازمان‌هایی مانند سازمان تاکسیرانی قرار است که به برخی متقاضیان خودروی روآ را به‌عنوان تاکسی ارائه دهد، گفت: به آنها وعده می‌دهیم که مطمئن باشند پس از 31شهریور هیچگونه خودروی روآیی را برای آنها شماره‌گذاری نخواهیم کرد.

کد خبر 142679
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز