یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول برابر شاهین بوشهر با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. اما در نیمه دوم اتفاقات دیگری رقم خورد:

دیدار دو تیم پرسپولیس و شاهین بوشهر که از ساعت 22:30 در ورزشگاه پر از تماشاگر شهید بهشتی بوشهر آغاز شد  در نیمه دوم با پیش افتادن شاهین با دو گل دنبال شد و سپس نصرتی یکی از گل‌ها را جبران کرد اما بازی با همین نتیجه پایان گرفت

تساوی شهرداری و سایپا با 2 اخراجی

به گزارش وب سایت ورزش سه ، تیم‌های شهرداری تبریز و سایپا از هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برابر هم به میدان رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

روی عکس کلیک کنید

برای شهرداری تبریز میثم بائو در دقیقه 72 گلزنی کرد و کریم انصاری‌فرد گل سایپا را در دقیقه 88 به ثمر رساند.

داور این دیدار احمد صالحی بود. وی به محمدرضا زینال خیری و اوجان بلجیک از شهرداری تبریز و مهدی خیری و سید امین منوچهری از سایپا کارت زرد نشان داد.

وی همچنین با دادن کارت قرمز مستقیم، نبی‌الله باقری‌ها از شهرداری و کریم انصاری‌فرد از سایپا را در دقیقه 90 اخراج کرد.

تساوی ملوان و راه آهن

تیم‌های فوتبال ملوان و راه‌آهن در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 22 در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

این مسابقه به دلیل محرومیت ملوانی‌ها در ورزشگاه خالی از تماشاگر به انجام رسید.
شاهین حاج بابایی، داور این مسابقه به محسن مسلمان و محمد همرنگ از ملوان و امید علیشاه، حامد نورمحمدی و سعید چاهجویی از راه‌آهن کارت زرد نشان داد.

پیروزی خارج از خانه فولاد مقابل مس سرچشمه

دیدار تیم‌های مس سرچشمه و فولاد خوزستان با برتری فولاد به پایان رسید.تیم‌های مس سرچشمه و فولاد خوزستان از هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 22 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برابر هم به میدان رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر شاگردان مجید جلالی خاتمه یافت. تک گل فولاد را رضا نوروزی در دقیقه 28 به ثمر رساند.

روی عکس کلیک کنید

داور این دیدار فرشید افشار بود. وی به امید خورج، جلال کاملی مفرد و مهدی مؤمنی از فولاد و علی سامره و علی مولایی و امیر محمدی از مس سرچشمه کارت زرد نشان داد.

اولین پیروزی تراکتورسازی با قلعه‌نویی

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز با برتری شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتورسازی از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 22 در ورزشگاه فولاد شهر آغاز شد و در پایان شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند حریف خود را یک بر صفر شکست دهند و دست پر اصفهان را ترک کنند.

در این مسابقه که حدود 3 هزار نفر با حضور در ورزشگاه آن را از نزدیک تماشا می‌کردند اشپیتیم آرفی در دقیقه 36 گل تراکتورسازی را وارد دروازه حریف کرد تا اولین برد این تیم با مربیگری قلعه‌نویی رقم بخورد.

محمود رفیعی، داور این مسابقه به محسن حسینی و امیرحسن صادقی از تراکتورسازی و محمد قاضی از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد. رفیعی همچنین به سرمربی تراکتورسازی کارت زرد داد.

کد خبر 142492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز