همشهری آنلاین: حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس به دلیل این که به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک خواهد کرد، برای کلیت نظام مفید و به تقویت آن منجر خواهد شد.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که با پیوستن دو تن از اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی به کمیته 7+8، مشکل وحدت اصولگرایان به طور کامل حل شد، گفت: همه افرادی که خود را اصولگرا می‌دانند محوریت و ریش سفیدی آیت الله مهدوی کنی را قبول دارند و حتی با این اتفاق خوب که دوتن از اعضای جبهه پایداری به کمیته وحدت پیوستند می‌توان گفت که حتی شخص آیت الله مصباح یزدی هم محوریت آیت الله مهدوی کنی را برای وحدت اصولگرایان قبول دارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ارزیابی‌اش از عضویت دو تن از اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کمیته وحدت اصولگرایان، اظهار کرد: معنای این پیوستن این است که مشکل اصولگرایان به طور کامل حل شد.

وی افزود: خوشبختانه با این اتفاق می‌توان گفت که مشکلات و موازی کاری جبهه پایداری انقلاب اسلامی با کمیته وحدت اصولگرایان از بین رفت و از این رو می توان امیدوار بود که در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی لیست واحد اصولگرایان را شاهد باشیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم حضور نماینده جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی در کمیته وحدت اصولگرایان گفت: جناب محسن رضایی و دیگر اعضای جبهه ایستادگی با وحدت اصولگرایان مشکلی نداشته و ندارند و لذا انشاالله مسائل آن ها نیز با معرفی نماینده‌ای برطرف خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ همه افرادی که خود را اصولگرا می‌دانند محوریت و ریش سفیدی آیت الله مهدوی کنی را قبول دارند و حتی با این اتفاق خوب که دوتن از اعضای جبهه پایداری به کمیته وحدت پیوستند، می توان گفت که حتی آیت الله مصباح یزدی هم محوریت آیت الله مهدوی کنی را برای وحدت اصولگرایان قبول دارند.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بایستی برای برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری تلاش کنیم‏،‏ گفت: برای برگزاری یک انتخابات پرشور بایستی همه سلایق در آن مشارکت داشته باشند.

وی به لزوم حضور اصلاح طلبان در انتخابات اشاره و تصریح کرد: بسیار خوب است که اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس حضور داشته باشند و البته لازمه این کار رقابت صحیح و البته سالم انتخاباتی است.

این نماینده مجلس گفت: حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی نه تنها برای خود اصلاح طلبان مفید خواهد بود، بلکه برای اصولگرایان نیز مفید خواهد بود‎.

وی اضافه کرد:‌ حتی می توان گفت که حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس به دلیل این که به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک خواهد کرد، برای کلیت نظام مفید و به تقویت آن منجر خواهد شد.

 

کد خبر 142419
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز