مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل برج میلاد گفت:مقدمات لازم برای پخش لیزری اذان روی سازه برج میلاد به‌صورت نمادین صورت گرفته است و همچنین در آینده نزدیک خط قبله نوری به وسیله برج میلاد اجرا خواهد شد

رحیم مطهرنژاد، مدیرعامل برج میلاد تهران از برپایی جشنواره فرشته‌های کوچک در برج میلاد تهران هم خبر داد و در این باره اظهار داشت: این جشنواره که ویژه روزه اولی‌ها طراحی شده، از امروز آغاز می‌شود و تا روز دهم ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

به گفته مطهرنژاد، در این جشنواره تونل آموزش مفاهیم مرتبط با ماه مبارک رمضان برپا می‌شود که کودکان و نوجوانان با عبور از از آیتم‌های مختلف نمایشی بهره‌مند می‌شوند و در پایان تونل نیز برای کودکان غرفه قرآن بخوانید، جایزه بگیرید، استقرار خواهد یافت. وی در پایان خاطرنشان ساخت: این جشنواره از ساعت 16 تا 20 در 3نوبت در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و شرکت در آن نیز برای تمامی کودکان آزاد است. وی با بیان اینکه نمایشگاه هنری با موضوعات قرآنی در طول ماه مبارک رمضان در گالری‌های برج میلاد نیز برپا خواهد شد، گفت:

در این میان نمایشگاه آثار منتسب به امام علی (ع) به مناسبت لیالی قدر برپا می‌شود. همچنین مقدمات لازم برای پخش لیزری اذان روی سازه برج میلاد به‌صورت نمادین انجام شده و در آینده نزدیک نیز خط قبله نوری به وسیله برج میلاد اجرا خواهد شد.مطهر نژاد خاطرنشان ساخت: همچنین در قالب ویژه‌برنامه‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، هر شب محفل انس با قرآن در محل گنبد آسمان برپا شده و آیاتی از کلام‌الله مجید توسط قاریان ممتاز بین‌المللی و ملی تلاوت خواهد شد.

کد خبر 142253
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز