لوئیزیانا: ماموران پلیس ایالت لوئیزیانای آمریکا پس از اینکه به حرکت مارپیچ یک‌کامیون مشکوک شدند، آن‌را متوقف کردند اما در کمال تعجب متوجه شدند که راننده آن یک‌پسر بچه 8ساله است.

truck

این پسر در حالی پشت فرمان نشسته بود که پدرش روی صندلی کنار وی در خواب عمیقی به سر می‌برد. پلیس هنگام بازرسی متوجه حضور یک‌دختر بچه 4ساله در کامیون نیز شد. پس از تحقیقات پلیس مشخص شد که پدر این پسربچه در میانه راه به علت خستگی تصمیم به استراحت می‌گیرد اما پیش از آن پسربچه را، وادار به رانندگی می‌کند. این مرد مدعی شده است که پیش از این بار‌ها فرزند خود را آموزش رانندگی داده و از این بابت خیالش آسوده بوده است. با وجود این وی به خاطر این سهل‌انگاری راهی زندان شد.

چاپگر سه‌بعدی

لندن: مهندسان موفق به‌ساخت چاپگری موسوم به چاپگرِ سه‌بعدی شده‌اند که می‌تواند مدل کاغذیِ هواپیما‌های‌ کوچک بدون‌سرنشین را تهیه و چاپ کند. برای کار با این دستگاه کافی است کاربر، طرح مورد نظر خود را با استفاده از نرم‌افزار طراحی کند و سپس چاپگر یاد‌شده مدل هواپیما ‌را بدون نیاز به هیچ ابزار کارخانه‌ای و صنعتی تحویل می‌دهد. روز گذشته مهندسان دانشگاه ساوت‌‌هامپتون، هواپیمایی را طراحی و چاپ کردند و سپس نخستین هواپیمای چاپ شده جهان را در آسمان به پرواز درآورند. هواپیمای الکتریکی تولید شده، بال‌هایی به طول5/2متر دارد، مجهز به سیستم خلبان خودکار بوده و با سرعتی برابر161کیلومتر بر ساعت پرواز می‌کند.

سشوار؛ مانع مرگ پیرزن

برلین: سشوار مانع مرگ یک‌پیرزن آلمانی شد. قضیه از این قرار است که خانم کارین‌کوئلنر 72ساله در زیر یک‌سشوار مدلِ کلاهی بود که ناگهان ساختمان به‌شدت می‌لرزد و سقف روی سر ساکنان آن خراب می‌شود. در حالی که افراد زیادی در کنار خانم کارین بودند یک‌بلوک بتونی بزرگ نیز روی سر وی می‌افتد. در حالی که اطرافیان تصور می‌کردند وی پس از این حادثه به احتمال زیاد مرده است اما خانم کارین زنده ماند و با کمترین آسیبی از زیر بلوک بتونی بیرون آمد. خوش‌اقبالی این پیرزن این بود که فقط چند لحظه پیش از وقوع این حادثه زیر کلاه سشوار رفته بود و همان کلاه مانع برخورد بلوک با سر وی می‌شود. این پیرزن 72ساله در حالی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد که چند نفر از اطرافیان وی در اثر سقوط آجر از سقف مجروح شدند.

کد خبر 141852
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز