یکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۳
۰ نفر

ترجمه - فاطمه سادات روح‌الامینی: پاکسازی طبیعی روده‌بزرگ کاملاً ایمن است.

سبزیجات


با پاکسازی روده‌بزرگ روند بهبود شما آغاز می‌شود. در انتخاب روش خود مطمئناً از شیوه طبیعی استفاده کنید. این روش، پاکسازی طبیعی روده‌بزرگ نام دارد.

با پاکسازی روده‌بزرگ و بازیابی متعادل باکتری‌های خوب و بد، به علاوه با داشتن یک رژیم غذایی سالم، مطمئناً تغییرات چشمگیری را در سلامتی خود مشاهده خواهید کرد.

با پاکسازی روده‌بزرگ، شما نه‌تنها از نظر درونی تندرست خواهید شد بلکه ظاهر سالمی نیز خواهید داشت. هنگامی که یک روده‌بزرگ سالم دارید، ظاهر شما بهبود خواهد یافت. پوست شما شاداب به‌نظر می‌رسد، نقایص شما رفع می‌شود و سفیدی چشمانتان طراوت جوانی را بازمی‌یابند.

درصورت عدم‌دفع مواد زائد از بدن، ما در معرض ابتلا به برخی از بیماری‌های جدی قرار خواهیم گرفت.
سوزش و التهاب روده‌بزرگ تأثیرات این پسماندهای سمی هستند که در تعداد زیادی از افراد به آسانی قابل‌مشاهده است. این افراد مبتلا به اسهال، یبوست، سردرد، تاری چشم، خستگی، پوست ضعیف، وجود لکه‌ها، درد عضلات و مفاصل و حتی افسردگی هستند.

این پسماندهای سمی باید به‌طور جدی از بدن ما دفع شوند زیرا از طریق سیستم لنفاوی در خون جریان یافته و به همه قسمت‌های بدن منتقل می‌‌شوند. به همین دلیل است که هر یک از ما به پاکسازی روده‌بزرگ نیاز داریم.

روش‌هایی برای پاکسازی روده‌بزرگ وجود دارد اما روش‌های طبیعی برای پاکسازی روده‌بزرگ توصیه می‌شود زیرا استفاده از روش طبیعی یک تصمیم عاقلانه است چرا که ثابت شده است پاکسازی طبیعی روده بزرگ هیچ اثر جانبی بر بدن باقی نمی‌گذارد.
استفاده و جذب مواد طبیعی به اندازه پاکسازی روده‌بزرگ برای سلامتی بدن ما بسیار مفید است. شیوه پاکسازی روده‌بزرگ یک روش طبیعی است که در این حالت، آب‌درمانی ایمن‌ترین شیوه به‌شمار می‌‌آید.

تحرکات روده‌ای مبنای سلامتی شما هستند. اگر شما در روز حداقل یک تحرک روده‌ای و اجابت مزاج نداشته باشید، به سمت بیماری گام برمی‌دارید. بدن انسان طی چندین هزار سال تغییر بسیار زیادی نداشته است اما به هر حال رژیم غذایی انسان مطمئناً دستخوش تغییر زیادی شده است. ما با تغذیه دائمی از شکر تصیفه‌شده، آرد سفید، گوشت‌های حاوی هورمون و آنتی‌بیوتیک به بدن خود حمله کرده و با خوردن غذاهای ناسالم سلامت بدن خود را پیوسته مختل می‌سازیم.

وجود یک روده‌بزرگ ناسالم موجب بیماری مهلک سرطان روده‌بزرگ می‌شود. با مراقبت مناسب از روده‌بزرگ خود از این وضعیت دوری کنید .

EzineArticles

 

کد خبر 141788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز