همشهری آنلاین: انقلابیون یمنی در تظاهرات میلیونی جمعه صبر تحمیل راه حل‌های مورد نظر آمریکا و عربستان به این کشور را رد کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، احمد الشلفی خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در صنعاء در گفتگو با این شبکه گفت: میلیون‌ها یمنی امروز در بیست و سومین هفته تظاهرات در صنعاء و شانزده استان دیگر در جمعه صبر شرکت کردند. انقلابیون یمنی مانند هر هفته ابتدا برای سرنگونی علی عبدالله صالح و سپس رژیم او شعار دادند.

یمنی‌ها امروز رژیم حاکم را فاسد و مستبد خواندند و بر ادامه تظاهرات تا زمان سرنگونی کامل آن تاکید کردند انقلابیون یمنی به همراه فرزندان و زنان خود در تظاهرات شرکت می‌کنند.

وی افزود: ما امروز شاهد آن بودیم که انقلابیون با توجه به احتمال حمله اراذل و اوباش به نماز جمعه و تظاهرات پس از آن، تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کردند. مشارکت گسترده مردم در تظاهرات در یمن نشان می‌دهد که راه حل‌های سیاسی مورد نظر طرف‌های خارجی از جمله آمریکا و عربستان به هیچ وجه انقلابیون را راضی نخواهد کرد.

وی اضافه کرد، در منطقه ارحب در شمال صنعاء، ائتلاف گسترده از قبایل یمنی برای مقابله با نیروهای گارد ریاست جمهوری تشکیل شده است. تظاهرکنندگان هر نوع راه حلی از سوی طرف‌های خارجی را رد می‌کنند.

کد خبر 141567
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز