گروه شهری: پروژه ساخت پل روگذر در محل تقاطع چهارراه ابوسعید در خیابان وحدت اسلامی درصورت بر طرف شدن معارضان موجود در مسیر پروژه تا 3 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

عملیات مهندسی

محسن فکور مطلق، جانشین مجری طرح پل‌ها و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در این باره به همشهری گفت: به‌منظور رفع ترافیک سنگین مسیر شمال به جنوب تقاطع ابوسعید - وحدت اسلامی، طرح احداث پل در این محور آغازشده است و ظـرف مـدت 3 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ضمن بیان این مطلب گفت: مدت زمان لازم برای اجرای پروژه 6 ماه بود اما به‌دلیل احتمال بروز ترافیک سنگین در این محل و نگرانی‌های پلیس راهور و شهرداری منطقه بابت ایجاد مزاحمت برای شهروندان، ما در نصف زمان معمول یعنی در مدت 3 ماه پروژه را به اتمام می‌رسانیم.

جانشین مجری طرح پل‌ها و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به مشکلات این پروژه ادامه داد: البته وجود معارضات ملکی و تأسیساتی، مشکل همیشگی طرح‌های عمرانی است. در این پروژه نیز معارضات تأسیساتی مانند لوله‌های آب و گاز، کابل‌های مخابرات و کابل‌های برق20 و 63 کیلو ولت به وفور وجود دارد که سعی داریم اغلب معارضات را با شمع زدن نگهداشته و از جابه‌جایی آنها خودداری کنیم.

فکور در ادامه صحبت‌های خود گفت: پل مربوط به این تقاطع، طراحی، ساخت، مونتاژ و حتی رنگ‌آمیزی شده و به محض اتمام بتن‌ریزی فونداسیون، پل در محل مقرر نصب می‌شود. این امر نه تنها از افزایش ترافیک محور جلوگیری می‌کند بلکه به میزان چشمگیری، مدت زمان تحویل پروژه را کاهش می‌دهد.

کد خبر 141199
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز