گروه اقتصادی: رئیس‌کل بانک مرکزی نسبت به فعالیت غیرقانونی مؤسسات مدعی رفع سوءاثر از چک‌های برگشتی هشدار داد و گفت:

بانک مرکزی مشخصات مؤسسات مذکور را به نیروی انتظامی ارائه کرده و نامه‌ای مبنی بر فعالیت غیرقانونی آنها برای سازمان بازرسی ارسال کرده است. به گزارش مهر، محمود بهمنی با بیان اینکه این مؤسسات، کاذب هستند، عنوان کرد: شخصا با یکی از این آگهی‌ها تماس برقرار کردم و عنوان کردم که می‌خواهم از چک برگشتی رفع سوء اثر کنم. بنابراین درخواست آدرس کردم و فردی که پشت خط بود، آدرس کرج را به من داد.

وی افزود: بنابراین به کرج رفتم اما مغازه مربوطه بسته بود، برای بار دوم که آگهی این مؤسسه منتشر شد تماس برقرار و از فردی که پشت خط بود درخواست کردم که نزد من بیاید، وی گفت شما؟ پاسخ دادم رئیس‌کل بانک مرکزی هستم، فردی که پشت خط بود تلفن را به رئیس خود داد، رئیس مؤسسه گفت که آقا شما ما را سرکار گذاشته‌اید، شما رقیب ما هستید. بهمنی با تاکید بر اینکه اینگونه اقدامات و مؤسسات غیرقانونی است، افزود:

بانک مرکزی به تمام مطبوعات و رئیس سازمان بازرسی کل کشور نامه نوشت و این موارد را غیرقانونی اعلام کرد. وی تاکید کرد: اگر اینگونه مؤسسات غیرقانونی وجود داشته باشند باید با آنها برخورد کرد، چگونه است که یک اقدام خلاف، توسط فرد دیگری رفع می‌شود، بنابراین قطعا باید این افراد و مؤسسات شناسایی شده و با آنها برخورد شود.

کد خبر 141094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز