همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئن هستم فردا برابر مالدیو بازی خوبی انجام می‌دهیم و نتیجه خوبی می‌گیریم.

کارلوس کی‌روش امروز در نشست خبری پیش از بازی با مالدیو در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی و اینکه انتظار مردم بالاست و او چه برنامه ای مسابقه دارد، اظهار داشت: دوست دارم تاکید کنم از بچه ها راضی هستم. آنها خوب تمرین کردند و در تمرینات نشان دادند برای بازی با مالدیو آماده هستند. مطمئن هستم که فردا بازی خوبی انجام می دهیم و نتیجه خوبی می گیریم. از آمادگی بازیکنان مطمئنم و باید از هواداران پرسید که آماده هستند یا نه.

وی درباره بازی با ماداگاسکار که گفته بود به دلیل مسائل بدنی بازی خوبی از سوی بازیکنان دیده نشد و اینکه آیا این موضوع برطرف شده یا خیر، عنوان کرد: باید توضیحی بدهم. بازی با ماداگاسکار برنامه آماده سازی بود و دیداری نبود که بازیکنان همه توان خود را بگذارند. در بازی با مالدیو با صد در صد توان بازی می کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه گفته بود مالدیو پیشرفت کرده، تصریح کرد: مالدیو مثل هر تیمی دیگری پیشرفت کرده است. آنها تیم خوب و بازیکنان با تجربه ای دارند و همان طور که می دانید در بازی دوستانه با هند به تساوی رسیدند. در جام ملت‌ها هم نتیجه خوبی گرفتند و در حال حاضر لیگ‌شان در جریان است. آنها تا پنج سال قبل لیگ نداشتند. قطعا مهمترین مسئله خودمان هستیم. ما به مالدیو احترام می‌گذاریم، مثل همه تیم‌ها اما تلاش خودمان اهمیت دارد.

کی‌روش درباره اینکه غیبت نکونام و احتمال نرسیدن تیموریان چه اثری در ترکیب تیم ملی خواهد داشت، گفت: همان طور که همه می دانند نکونام و آندو را نداریم اما سایر بازیکنان از آمادگی و انگیزه خوبی برخوردار هستند. هر کدام از آنها می توانند جزء 11 نفر اصلی باشند. برای بازی فردا سخت کار کردند و انگیزه دارند. ما تیم آماده ای را روانه میدان خواهیم کرد.

سرمربی مالدیو: هدف ما نباختن و عدم دریافت گل‌های زیاد است

سرمربی تیم فوتبال مالدیو گفت: متاسفانه باید بگویم که احتمال دارد اطلاعات اشتباهی درخصوص تیم ما به کارلوس کی‌روش داده‌ باشند.

دیگو اندرس کروچیانی سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال مالدیو صبح امروز درنشست خبری پیش از بازی تیم‌های ایران و مالدیو عنوان کرد: شرایط آمادگی خوبی نداشتیم و نتوانستیم به خوبی تیم را آماده کنیم اما مطمئن باشید فردا بازی خوبی انجام خواهیم داد و تلاش می‌کنیم بهترین نمایش را از خود نشان دهیم.

وی درباره نتیجه بازی گفت: فقط می‌توانم بگویم و اطمینان دارم که نتیجه 17 بر صفر تکرار نخواهد شد،هرچند خیلی دوست ندارم در مورد نتیجه بازی صبحت کنم.

سرمربی مالدیو درخصوص میانگین قد بازیکنان تیمش تصریح کرد: متاسفانه نمی‌توانم به طور یقین در این مورد صحبت کنم. به نظرم تیم ما مشکلی از لحاظ قدی ندارد هر چند که زیاد بلند قد نیستیم. قد بلند‌ترین بازیکن تیم ما 6 فوت است.

کروچیانی درپاسخ به سؤال خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه کارلوس کی‌روش در نشست مطبوعاتی گذشته عنوان کرده بود مالدیو 6 ماه اردوی پیاپی برگزار کرده و هم اکنون او اعلام می‌کند تدارک خوبی برای بازی با ایران نداشته، اظهار داشت: این طور نیست. من فقط 12 روز درکنار تیم بودم و متاسفانه باید بگویم که احتمال دارد اطلاعات اشتباهی به کارلوس کی‌روش درخصوص تیم مالدیو داده باشند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: اعتقاد دارم بازیکنان باید نمایش خود را در بازی ارائه دهند و کاری به تماشاگران نداشته باشند. خودم در حضور تماشاگران زیادی بازی کردم و به هیچ عنوان این عقیده را ندارم که بازیکنانم از حضور تماشاگران ترسی داشته باشند.

سرمربی مالدیو در مورد شناخت از بازیکنان ایران تصریح کرد: جواد نکونام که در اوساسونا بازی می‌کند را بیشتر از سایر بازیکنان می‌شناسم اما فکر می‌کنم که در ترکیب بازی فردا حضور نداشته باشد.

وی در پایان در مورد اینکه با چه تفکری مقابل ایران حاضر خواهد شد گفت: همانطور که گفتم تا آنجایی که در توانمان هست بازی خوبی از خود به نمایش خواهیم گذاشت تا تمام افراد ببیند که مالدیو نسبت به گذشته پیشرفت کرده است. یک سرمربی اهداف متفاوتی دارد و فقط یک برنامه نیست که ارائه دهم. آمده‌ایم که چندین برنامه در بازی به نمایش بگذاریم اما هدف اصلی ما نباختن در این دیدار و عدم دریافت گل‌های زیاد است.

کد خبر 140908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز