سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

گروه شهری: شکایت مردمی از آلودگی هوا در دیوان عدالت اداری در حال رسیدگی است.

رئیس دیوان عدالت اداری دیروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید دیوان عدالت اداری گفت: شکایت‌هایی از سوی مردم در مورد آلودگی هوا صورت گرفته که در دست بررسی و رسیدگی قرار دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری اظهار کرد: دیوان عدالت اداری تنها مرجع قضایی است که هیچ ضرورتی ندارد مردم به‌طور مستقیم به آن مراجعه کنند و با شرایطی که فراهم می‌کنیم در تلاشیم تا مردم بتوانند از طریق اینترنت و سایر فناوری‌های روز با دیوان عدالت در تملاس باشند تا نیازی به حضور فیزیکی و مراجعه حضوری مردم نباشد.

وی درباره ضرورت احداث ساختمان واحد برای دیوان عدالت اظهار داشت: از آنجایی که هم‌اکنون مجموعه دیوان عدالت اداری 6ساختمان دارد که ارتباط کامل هم باهم ندارند به این نتیجه رسیدیم که تعدد ساختمان‌ها و مناسب نبودن بنای ساختمان دیوان عدالت اداری مشکلات زیادی را برای مراجعین ایجاد می‌کند اما با احداث ساختمان جدید و یکی‌شدن تمامی ساختمان‌ها می‌توانیم خدمات رسانی بهتر به مراجعین داشته باشیم و شاهد رفع مشکلات موجود باشیم.

بنابراین گزارش، دیروز همچنین محمد‌باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید دیوان عدالت اداری در منطقه 5 گفت: واقع شدن ساختمان فعلی دیوان عدالت اداری در محدوده مرکزی شهر برای شهروندان مشکلات زیادی را به‌دنبال دارد، افرادی که از شهرستان‌های دور و نزدیک به این ساختمان مراجعه می‌کنند به‌دلیل وجود این مکان در محدوده طرح ترافیک، آلودگی هوا و ترافیک متراکم در محدوده مرکزی شهر، با سختی‌هایی مواجه هستند.

وی ادامه داد: ما به‌عنوان شهرداری احساس وظیفه کردیم که مکانی مناسب‌تر برای احداث ساختمان دیوان عدالت اداری درنظر گرفته شود که هم برای تهرانی‌ها و هم مردمی که از شهرهای دیگر به این مرکز مراجعه می‌کنند دسترسی آسان‌تر و راحت تری داشته باشد. وی گفت: براساس قانون، دیوان عدالت اداری باید در مرکزیت یعنی تهران مستقر باشد.

کد خبر 139588

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز