سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۰۴:۲۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: گروهی از هکرها متشکل از هکرهای دو گروه ناشناس و LulzSec اعلام کردند که توانسته‌اند یکی از سرورهای شرکت اپل را هک کرده و اطلاعات آن را بر روی اینترنت منتشر کنند.

اپل

به گزارش مهر، گروهی از هکرها روز 3 جولای 2011 (12 تیر 90) اسنادی را بر روی اینترنت منتشر کرده و ادعا کردند این اسناد حاوی اسمهای کاربری و رمزهای عبور شرکت اپل است. این حمله آخرین حمله از سری حملات سایبری به شرکتهای مهم و مشهور جهان است که شرکتها و دولتهای مختلفی را تحت تاثیر خود قرار داده اند.

گروه هکرهای AntiSec متشکل از هکرهای گروه ناشناس و گروه از هم پاشیده Lulz Sec است. این گروه سندی را حاوی اطلاعات موجود بر روی یکی از سرورهای شرکت اپل به همراه 26 نام کاربری و رمز عبور اداری مربوط به این شرکت را منتشر کرده اند.

هکرها بر روی توئیتر خود اعلام کرده اند با استفاده از نقص امنیتی موجود بر روی این سرور توانسته‌اند به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنند. شرکت اپل هنوز در مقابل این ادعا از خود واکنشی نشان نداده است.

بر اساس گزارش سی نت، اطلاعات به سرقت رفته بخشی از کمپین دو ماهه سرقت دیجیتال است که شرکتهایی از قبیل سونی را مورد هجوم خود قرار داده است. از جمله دیگر سازمانها، ارگانها و شرکتها می توان به سنای آمریکا، CIA و سازمان امنیت داخلی آریزونا اشاره کرد.

more  هکرها اطلاعات میلیون‌ها مشتری سونی را ربودند

کد خبر 139483
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز