همشهری آنلاین : کارت ورود به جلسه کنکور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 11 صبح یکشنبه 12 تیرماه توزیع می‌شود و تا یک ساعت قبل از برگزاری آزمون ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارت ورود به جلسه کنکور سراسری غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 11 صبح امروز یکشنبه 12 تیرماه آغاز می‌شود.

توزیع کارت این آزمون بصورت اینترنتی و از طریق سایت www.azmoon.org شروع می‏‌شود و تا یک ساعت قبل از برگزاری آزمون ادامه خواهد داشت.

داوطلبان این آزمون می‏توانند با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت نام دریافت کرده اند، نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت لازم است در خلال روزهای یکشنبه تا چهارشنبه 12 تا 15 تیرماه صبح ها از ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهر از ساعت 14 الی 18 با مراجعه به باجه رفع نقص پیش بینی شده نسبت به اصلاح موارد مغایرت اقدام کنند.

 آزمون غیر پزشکی سال 90 دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه وجمعه مورخ 16و17 تیرماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. بیش از 660 هزار نفر در دو نظام تمام وقت و پاره وقت در این آزمون شرکت کرده‏اند که از این تعداد 49 درصد زن و 51 درصد مرد هستند.

کد خبر 139321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز