مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

گروه شهری: جشنواره بزرگ تفریحات ورزشی شعبانیه با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رئیس سازمان ورزش شهرداری و جمعی از مدیران شهری، پیشکسوتان و قهرمانان ملی در بوستان آزادگان افتتاح شد.

به گزارش همشهری، این جشنواره همانند جشنواره پیشین که در بوستان رازی برگزار شد، تفریحات ورزشی شاد و پرنشاطی را در محل بوستان آزادگان در جنوب شرق پایتخت به خانواده‌ها ارائه می‌کند. در این جشنواره که چهارمین جشنواره تفریحات ورزشی پایتخت محسوب می‌شود و تا نهم‌مرداد ادامه دارد، برگزار‌کنندگان با توجه به تجربه‌ای که از برگزاری جشنواره سال گذشته در پارک رازی به دست آوردند سعی در برگزاری متفاوت‌تر و پربارتر برنامه‌ها دارند. براساس این گزارش، در جشنواره شعبانیه که در محوطه 110 هکتاری بوستان آزادگان برپاست، جنگ‌های شبانه شاد به مناسبت اعیاد شعبانیه و جنگ‌های ویژه کودکان نیز برگزار می‌شود.

همچنین برگزارکنندگان، رشته‌های ورزشی جشنواره را به 200 رشته افزایش داده‌اند تا برنامه‌های متنوعی به شهروندان ارائه شود. این جشنواره همانند جشنواره‌های پیشین با همکاری ادارات تربیت بدنی مناطق 22گانه شهرداری تهران برپا شده است و هر منطقه چندین رشته ورزشی را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌کند. به گزارش همشهری، محمد‌هادی ایازی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حاشیه آیین گشایش این جشنواره، بر ضرورت احیای تفریحات برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه تأکید کرد و گفت: در حال حاضر فقدان نشاط و شادابی در جامعه شهری به چشم می‌خورد. برگزاری چنین جشنواره‌هایی گامی عملی در راستای احیای تفریحات موردنیاز شهروندان به‌شمار می‌آید.

کد خبر 139164

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز