همشهری آنلاین: با بازدید بهروز مینایی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، و جمعی از بازی‌سازان از لوکیشن‌های سریال مختارنامه در احمدآباد مستوفی، تولید بازی رایانه‌ ای مختارنامه کلید خورد.

مختار نامه

به گزارش ایسنا، بهروز مینایی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ ای، همراه با تعادی از کارشناسان این بنیاد و همچنین تیم فنی هنری "اسپریس پویانما" از بخش‌های مختلف لوکیشن سریال مختارنامه شامل: کعبه، کاخ خلیفه زبیری، دارالعماره و ... بازدید کردند.

طی این بازدید، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ ای و فلاح، تهیه‌کننده سریال مختارنامه، درباره‌ مراحل فنی و روند تولید بازی رایانه ای از این سریال تلویزیونی با یکدیگر به تعامل و گفت‌وگو پرداختند.

همچنین بر اساس توافق‌های صورت‌گرفته، تولید بازی رایانه‌ ای مختارنامه طی چند روز آینده توسط استودیو بازی‌سازی "اسپریس پویانما" و با مشارکت و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ ای آغاز خواهد شد.

مراحل مقدماتی کار نظیر: اتودهای اولیه بازی‌نامه و انتخاب عوامل اجرایی و ... پیش از این طی جلساتی با حضور تهیه‌کننده سریال مختارنامه و کارشناسان و مدیران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ ای انجام شده بود.

سریال مختارنامه به کارگردانی سیدداوود میرباقری که به شرح رشادت‌های مختار، یکی از یاران امام حسین (ع) پس از واقعه‌ کربلا می‌پردازد، در مرکز سیمافیلم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده و جمعه شب‌ها از شبکه اول سیما، پخش می‌شود.

 

کد خبر 139074

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز