همشهری‌آنلاین: معاون اول قوه قضاییه گفت: اراده جدی قوه قضاییه این است که با تابلو قرار دادن فرهنگ بسیجی و از خودگذشتگی با هرگونه ظلم، فساد و تجاوز برخورد کند.

raeesi

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان قوه قضاییه با اشاره به جایگاه شهید و شهادت افزود: از اول پیروزی انقلاب تاکنون با مشکلات زیادی روبه رو بوده‌ایم و برخی در میان راه دچار چرخش شدند.

وی ادامه داد:‌ انقلابی بودن مهم است اما انقلابی ماندن مهم‌تر است.

آقای رئیسی گفت: ‌به رغم مبارزه همه جانبه غرب با اسلام، گزارش ها نشان می‌دهد جوانان غربی بالاترین گرایش را به دین مبین اسلام دارند.

وی افزود: ‌سه هزار کانال ماهواره‌ای و سینمای هالیوود در جوامع بشری ایجاد یاس می‌کنند اما فرهنگ انتظار، فرهنگ امید و توانستن است و این پرچم اکنون در دست ایران است.

معاون اول قوه قضاییه گفت: ‌این امیدی است که شهدای ما در دل جوانان مصری ، بحرینی و یمنی ایجاد کرده اند و آنان نیز اعلام می کنند که از انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته اند.

آقای رئیسی افزود: انقلاب اسلامی منشاء همه خیزش های منطقه و نه گفتن به نظام سلطه است.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه گفت:‌ جنگ نرم دشمن باورها، دلها، انگیزه‌ها و اندیشه‌ها را هدف قرار داده و دشمن فتنه‌های بسیاری طراحی کرده است و این کار را ادامه می‌دهد اما میان همه فتنه‌ها باید وحدت خود را حفظ کنیم و با بصیرت، چشم به ولایت داشته باشیم.

وی افزود: شهید بهشتی تاریخ ساز شد و انقلاب ما نیز به برکت خون این شهید و شهدای دیگر گام‌های بلندی برداشته است.

آقای رئیسی اضافه کرد: هریک از اعضای خانواده شهدا پرچم‌هایی هستند که از دین و فداکاری در راه خدانشانه می‌دهند

کد خبر 138455

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز