همشهری آنلاین: سیف محمد بن عبید الزعابی سفیر جدید امارات عربی متحده روز سه‌شنبه رونوشت استوارنامه خود را به علی اکبر صالحی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران تسلیم کرد.

سفیر جدید امارات رونوشت استوارنامه خود را تسلیم صالحی کرد

به گزارش اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، صالحی ضمن خوش آمدگویی به سفیر جدید امارات عربی برای وی آرزوی موفقیت و اظهار امیدواری کرد تا در دوره ماموریت وی روابط دو کشور بیش از پیش توسعه یابد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به روابط خوب کشورمان با امارات افزود: جمهوری اسلامی ایران روابط با همسایگان را در اولویت سیاست خارجی خود قرار داده و بر همین اساس می‌بایست تلاش کنیم تا زمینه‌های توسعه روابط را فراهم سازیم.

سفیر امارات عربی متحده نیز ضمن ابلاغ سلام گرم شیخ عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات عربی متحده به وزیر خارجه کشورمان اظهار امیدواری کرد تا در دوره ماموریت خود بتواند به مسئولیت بزرگ خود برای پیشرفت روابط بین دو کشور عمل کند.

الزعابی با اشاره به نقش منطقه‌ای ایران افزود: توسعه روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در اولویت سیاست خارجی آن کشور قرار دارد و توجهی به اظهارات دشمنانه بعضی اطراف خارجی نخواهد کرد.

کد خبر 138273
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز