شنبه ۳۰ دی ۱۳۸۵ - ۱۷:۱۱
۰ نفر

گروه ادب و هنر: در حالی که تنها دو هفته تا آغاز بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر باقی مانده، هنوز ترکیب هیأت داوران مشخص نشده است.

برخی از رسانه‌ها از افرادی به عنوان اعضای احتمالی هیأت داوران نام بردند ولی قاعدتاً باید منتظر اعلام رسمی روابط عمومی جشنواره ماند. عده‌ای تأخیر در اعلام اسامی داوران را به حساسیت‌های فراوان جشنواره بیست و پنجم نسبت می‌دهد.

اولین آزمون جدی مدیریت جعفری جلوه در  سینما که درست یا غلط، مبنای قضاوت در مورد عملکردش قرار خواهد گرفت. نکته دیگر اعلام نشدن اسامی فیلم‌های مهمان است. سال گذشته وقتی فیلم‌‌های مهمان اعلام شدند، تعدادی از کارگردانان فیلمشان را از جشنواره بیرون کشیدند و گویا امسال برای پرهیز از این اتفاق، فیلم‌های میهمان دیرتر از حد معمول اعلام خواهند شد.

و خبر دیگر در مورد جشنواره فجر، اعلام زمان پیش فروش بلیت‌هاست. از روز سوم بهمن پیش فروش بلیت‌ها آغاز خواهد شد.

دیگر اتفاق  سینما در هفته‌‌ای که گذشت، ملاقات برخی از اعضای اتحادیه  تهیه‌کنندگان با تعدادی از مراجع تقلید بود. آنها با آیات عظام وحید خراسانی و نوری همدانی ملاقات کردند.

به گفته مرتضی شایسته این ملاقات جهت گسترش ارتباط سینماگران با حوزه‌های علمیه و آگاهی از نظرات و بیانات علما برای ارتقای موضوعی و محتوایی آثار سینمایی صورت گرفت.

کد خبر 13811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز