همشهری آنلاین: علیرضا حاتمی و جابر صادق‌زاده، کشتی‌گیران اوزان 50 و 120 کیلوگرم کشورمان به مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا دست یافتند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا از روز شنبه (21 خرداد) و با برگزاری مسابقات اوزان 50 و 120 کیلوگرم در شهر جاکارتای اندونزی آغاز شد که هر دو نماینده کشورمان با شکست تمامی حریفان به مدال طلا دست یافتند.

بر این اساس در وزن 50 کیلوگرم علیرضا حاتمی در مبارزه نخست خود در دو تایم و با نتایج مشابه 6 بر 0 حریف سنگاپوری را شکست داد و در کشتی دوم خود نیز با نتایج 4 بر 0ر و 7 بر 0 سئوک میونگ از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حاتمی در دیدار فینال نیز در دو تایم و با نتایج 3 - 0 و 1 - 0 دی پاک از هند را مغلوب کرد و صاحب گردن‌آویز طلا شد.

جابر صادق‌زاده نیز در وزن 120 کیلوگرم پس از شکست 6 بر 0 در تایم اول و ضربه فنی کردن در تایم دوم اصلان بیک گاجیف از ازبکستان در دور نخست، در دور دوم هیتندر از هند را در دو تایم و با نتایج مشابه 1 بر 0 شکست داد و فینالیست شد. این کشتی‌گیر در دیدار فینال در تایم اول و در حالی که 30 ثانیه از کشتی گذشته بود کیم هوانگ از کره جنوبی را ضربه فنی کرد و صاحب مدال طلا شد.

رقابت‌های شش وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا از ساعت 10:30 یکشنبه (22 خرداد) برگزار می‌شود.

کد خبر 137400
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز