سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: بحران در خاورمیانه همچنان مهم‌ترین موضوعی است که روزنامه‌های ایران به آن می‌پردازند و بیشترین تیتر یک‌های سه‌شنبه 3 مرداد 85 را به خود اختصاص داده است.

شرق در این مورد تیتر زده است:«رایس در لبنان-انهدام پنج تانک اسراییلی» و سیاست روز نوشته است:«هشدار نصرالله درباره حملات کوبنده‌تر به صهیونیست‌ها».

آفتاب از «طرح 7 ماده‌ای سه کشور عربی برای حل بحران لبنان» خبر داده است و خراسان با اشاره به تحویل «اولین محموله بمب‌های هوشمند  آمریکا به اسراییل» تیتر زده:«طرح عربستان، اردن و مصر برای خلع سلاح حزب الله».

رسالت با اشاره به «عجز رژیم صهیونیستی و عقب‌نشینی آمریکا در مقابل حزب‌الله» نوشته است:«رایس خواهان آتش‌بس شد» و در جمهوری اسلامی این تیتر به چشم می‌خورد:«اعتراف سران رژیم صهیونیستس به ناتوانی در مقابله با حزب‌الله».

کیهان و قدس هم تیتر یک های خود را به بحرن خاورمیانه اختصاص داده‌اند. کیهان تیتر زده است:«اسراییل: از خونسردی حزب‌الله کلافه شده‌ایم » و قدس نوشته:«آمریکا به آتش بس تن داد».

از تیتر‌های خاورمیانه‌ای که بگذریم به تیترهای  داخلی می‌رسیم. همبستگی و اعتماد خبر ممنوعیت فعالیت شبکه‌ها ی ماهواراه‌ای را کار کرده‌اند. همبستگی تیتر زده است:«ممنوعیت همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای» و اعتماد به نقل از مدیر کل تبلیغات وزارت ارشاد نوشته:«شبکه‌های ماهواره‌ای را تعطیل می‌کنیم».

اعتماد ملی نوشته است:«وزیر کشور خبر داد» و تیتر زده:«تغییر و جابه‌جایی 3 هزار مدیر در وزارت کشور».

ابرار به نقل از حداد عادل نوشته است:«نظر دولت و مجلس منتفی کردن سهمیه بنزین نیست» و کارگزاران تیتر زده:«هر نفر 690 دلار؛ کویت پول نفت را تقسیم کرد».

جام جم هم «با تاکید بر مفاد لایحه جدید» از «جزییات حمایت از پیش خریداران مسکن» گزارش داده است. دنیای اقتصاد هم «مقررات جدید در بازار پیش فروش مسکن» را به عنوان تیتر یک برگزیده است.

جهان اقتصاد به نقل از سخنگوی دولت نوشته:«دولت لایحه‌ای برای واردات بنزین ندارد».

آخرین تیتر را هم از عصر اقتصاد بخوانید که نوشته است:«8/2 میلیارد دلار حجم لایحه متمم بودجه دولت».

کد خبر 1374

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز