شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمتر کسی می‌تواند فکر کندکه شهرام ناظری شوالیه آواز ایران، تا کنون در دوبی کنسرتی نداده است؛ مکانی که کنسرت‌های رسمی و غیررسمی هنرمندان بسیاری را شاهد بوده است.

شهرام ناظری

 به گزارش همشهری آنلاین ناظری در سه دهه فعالیت موسیقایی و کنسرت‌دادنش در کشورهای مختلف، به هر جای این کره خاکی سر زده و کنسرت داده است؛ از شاخ آفریقا تا کشورهای آسیای میانه تا عمده کشورهای اروپایی و آمریکا و کانادا، اما او کمتر فرصت کرده است که به همسایه گوش به گوش ایران هم سری بزند و کنسرتی را در دوبی به روی صحنه ببرد.

 این بار اما او به دوبی می‌رود تا در سالن بزرگ مرکز تجاری دوبی به اجرای برنامه بپردازد. کنسرت ناظری  24 جون مصادف با جمعه 3 تیرماه است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.oasispromotions.ae مراجعه و اطلاعات دقیق‌تر درباره نحوه فروش بلیت و چگونگی تهیه آن و ساعت دقیق اجرای برنامه را دریابند.

ناظری قرار است با گروه رومی که چندسالی است تجربه اجراهای مختلف با او را دارند،‌به صحنه برود. این گروه پیش از این هم با ناظری در چند اجرا بوده که از جمله آنها کنسرت معروف ناظری در کاخ سعد آباد است.

 شهرام ناظری به تازگی از کنسرت مشترک خود با حسین علیزاده در چندکشور اروپایی بازگشته است.

کد خبر 137337
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز