سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۴:۰۹
۰ نفر

بحران خاورمیانه باز هم مهم‌ترین موضوعی است که روزنامه‌های دوشنبه 2 مرداد 85 به آن پرداخته‌اند. البته سخنان اخیر آیت الله جنتی وحجت الاسلام کروبی هم چند تیتر یک را به خود اختصاص داده‌اند.

سیاست روز در مورد بحران حاورمیانه به نقل از محمود احمدی نژاد  تیتر زده است:«پروژه مرگ اسراییل کلید خورد» و حیات نو بخش دیگری از سخنان رییس جمهور را که در اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور سخن می‌گفت پوشش داده است:«عمر رژیم صهیونیستی پایان یافته است».

رسالت با اشاره به «مخالفت برخی از وزرای کابینه و مسئولان حزب کار» تیتر زده است:«اعتراضات در رژیم صهیونیستی بالا گرفت» و در جمهوری اسلامی این تیتر دیده می‌شود:«حمایت مردم لبنان از مقاومت حزب الله اسراییل را شکست داد».

قدس خبر ارسال «نامه نمایندگان به روسای پارلمان‌های جهان» را با این تیتر پوشش داده است:«کالاهای آمریکایی و اسراییلی را تحریم کنیم».

کیهان هم تیتر زده است:«سوریه: وارد جنگ می‌شویم» و توضیح داده است این اتفاق «در صورت پیشروی اسراییل در خاک لبنان» خواهدافتاد.

اما سخنان حجت‌الاسلام  کروبی و آیت‌الله جنتی؛ اعتماد ملی با اشاره به برگزاری «نخستین گردهمایی اعضای مناطق حزب اعتماد ملی» به نقل از حجت‌الاسلام کروبی نوشته است:«نظام مدیون شورای نگهبان نیست».

همبستگی با روتیتر«احمد جنتی در سمینار فرمانداران سراسر کشور» تیتر زده:«دیگر گول توصیه‌ها را نمی‌خوریم ». شرق هم تیتر زده‌است:«پاسخ کروبی به جنتی».

و اما چند تیتر یک متفاوت؛ در جام جم تیتر «معلمان نباید دغدغه داشته باشند» به چشم می‌خورد که از رییس جمور نقل شده و آفتاب یزد به نقل از وزیر امور خارجه نوشته است:«به هند گاز نمی‌فروشیم».

در گارگزاران  می‌بینیم که نوشته شده است «به دلیل مخالفت روسیه»، «اجماع جهانی علیه ایران شکست خورد» و اعتماد «تکلیف شبکه‌های ماهواره‌ای امروز مشخص می‌شود» را به عنوان تیتر یک  کار کرده است.

از این‌ها که بگذریم به تیتر روزنامه‌های اقتصادی می‌رسیم.جهان اقتصاد ادعای رییس اتحادیه مشاوران املاک را با تیتر «رونق دوباره بازار مسکن» کار کرده است و صبح اقتصاد تیتر زده است:«80 درصد اقتصاد کشور دولتی است».

کد خبر 1373

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز