چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: جلد دوم خاطرات بانو فاطمه طباطبایی در دست تدوین است که به خاطرات ایشان در سال های بعد از انقلاب تا زمان فوت همسرشان مرحوم سید احمد خمینی اختصاص دارد.

اقلیم خاطرات بانو طباطبایی

به گزارش همشهری آنلاین این مطلب را بانو فاطمه طباطبایی در نشست نقد و بررسی کتاب«اقلیم خاطرات» بیان کرد که روز سه شنبه،17 خرداد در شهرکتاب برگزار شد و افزود:مصاحبه های این کتاب انجام و در حال پیاده شدن است و من هم در صدد تنظیم و ویرایش این مصاحبه ها هستم.

خانم طباطبایی همچنین در پاسخ به سوال یکی از حاضران درباره ابهاماتی که برای فوت همسرشان،مرحوم سید احمد خمینی،وجود دارد گفت: ما نیز مانند جامعه این سخن‌ها را شنیده‌ایم اما دلیل نمی‌شود فردی سالم باشد و اتفاقی برایش رخ ندهد، دلایل روشن را در جلد دوم خواهم نگاشت.

more  انتشار خاطرات بانو طباطبایی؛همسر مرحوم سید احمد خمینی

مولف کتاب اقلیم خاطرات در پاسخ به پرسش حجت الاسلام رسول جعفریان درباره نظری که از امام درباره نواب صفوی داده اند گفت:این نقل قول ها را خود من بارها در منزل پدری هم شنیده بودم و بعدها هم صحت آن را در حیات پدرم شنیدم که ایشان معتقد بودند مرحوم امام با مشی سیاسی نواب صفوی موافق نبودند اما با این مسئله که ایشان را به زندان بیفکنند و ا عدامش کنند هم موافق نبودند و حتی پدرم چند بار در منزل بحث کردند که از مرحوم بروجردی خواسته بودند که برای رهایی نواب صفوی از اعدام از نفوذشان بر دربار استفاده کنند.

مشروح گزارش همشهری آنلاین از این نشست را به زودی منتشر می‌شود.

کد خبر 137129

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز