سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: محمود شیعی گفت: مسئولان فوتبال قزوین در فصل گذشته با ما همکاری نکردند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در فصل بعد در تهران بازی کنیم.

پیکان

 مدیر عامل باشگاه پیکان قزوین در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط این تیم که باید در فصل آینده در دسته یک حضور پیدا کند، اظهار کرد: در صدد هستیم با یک برنامه‌ریزی خوب و کادر فنی مجرب و قوی در نخستین سال حضور در دسته یک به لیگ برتر بازگردیم، چرا که اگر صعودمان به سال‌های بعد کشیده شود، کارمان سخت‌تر خواهد شد.

 شیعی درباره شرایط پیکان در فصل گذشته گفت: وضعیت سختی داشتیم. در تهران تمرین می‌کردیم و در قزوین بازی‌هایمان را انجام می‌دادیم و با توجه به شرایطی که داشتیم، عملا در کل هفته‌ها میهمان بودیم. همین موضوع برای ما دردسر ساز شده بود و باعث شد که به دسته پایین‌تر سقوط کنیم. همچنین از آنجا که قزوینی‌ها در این فصل زیاد به ما کمک نکردند و ما همه هزینه‌های باشگاه را خودمان پرداخت می‌کردیم، در جلسه هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفتیم که بازی‌هایمان در فصل آینده را در تهران برگزار کنیم و دیگر در قزوین نباشیم.

 مدیر عامل پیکان با اشاره به این که وضعیت پیکان در قزوین مشخص نبود، گفت: موسسه فرهنگی ـ ورزشی ایران خودرو در رشته‌های مختلفی از جمله والیبال، دوچرخه‌سواری، شنا و شمشیربازی فعالیت دارد، اما هیچ کدام از آن‌ها نام قزوین را یدک نمی‌کشد و فقط تیم فوتبال باشگاه است که به قزوین رفته بود. همیشه از اول فصل گفته بودم که باید وضعیت ما در قزوین مشخص شود و وظایف دو طرف معلوم شود. مثلا این که هیات فوتبال قزوین چه نقشی دارد. نگرانی من این بود که وظایف دو طرف مشخص شود و سوال من از قزوینی‌ها این است که اگر ما باز هم در قزوین بازی داشته باشیم، باید خودمان هتل بگیریم؟ یا سرمایه‌گذاری‌ کنیم؟ یا تماشاگر جذب کنیم؟

 محمود شیعی ادامه داد: اگر قزوینی‌ها دوست دارند که پیکان در این شهر بماند، خودشان هم باید یک گام پیش بگذارند. ما در فصل گذشته هیچ کمک مادی از قزوین دریافت نکردیم و حتی قراردادهایمان را هم در تهران منعقد کردیم. خواسته ما این بود که قزوینی‌ها اعلام کنند که در قبال پیکان چه تعهدی دارند و حتی بگویند که این چند موضوع دست ما خواهد بود و مابقی را خودتان انجام دهید. اما همین حداقل‌ها را هم تعریف نکردند. البته هیات فوتبال قزوین یکسری کارها انجام می‌داد، مثلا پیش از بازی‌های ما زمین را برای تمرین آماده می‌کرد، اما اکثر هزینه‌های باشگاه را خودمان پرداخت می‌کردیم.

 مدیر عامل پیکان ادامه داد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم که فصل آینده در تهران باشیم. البته شاید مجمع باشگاه که مرجع بالاتری است با این موضوع موافق نباشد، اما فکر می‌کنم به دلیل مسایل به وجود آمده در فصل گذشت، مجمع هم موافق حضور ما در تهران باشد.

 شیعی در ادامه، درباره وضعیت کادر فنی این تیم در فصل بعد هم گفت: منتظریم که جلسه مجمع باشگاه برگزار شود و بودجه باشگاه برای فصل بعد مشخص شود. قطعا یک کادر فنی مجرب را انتخاب خواهیم کرد و نیتمان این است که در همان فصل نخست به لیگ برتر بازگردیم . مطمئنم اگر بازی‌هایمان در تهران برگزار شود، سریع‌تر به لیگ برتر صعود خواهیم کرد. ضمن این که بعید می‌دانم ضیایی فصل بعد سرمربی پیکان باشد.

 وی درباره وضعیت بازیکنان پیکان نیز گفت: آن‌هایی که دلشان با پیکان باشد، با ما می‌مانند و اگر بازیکنی به دلیل سقوط پیکان به دسته یک نمی‌خواهد در تیم بماند، معلوم می‌شود که دلش با ما نیست. البته در والیبال همین کار را کردیم و از بازیکنانی که از تیم رفتند، ناراحت نشدیم. برای تیم فوتبال هم همین برنامه را در پیش داریم، هر بازیکنی که خواست در پیکان بماند از او استقبال می‌کنیم و سایرین هم برای رفتن به تیم‌های دیگر آزادند.

 شیعی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد با رحمان رضایی به توافق رسیده اید یا خیر؟ گفت: رضایی هنوز برای تمدید قرار داد به باشگاه مراجعه نکرده و منتظریم که کم کم بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کنیم.

کد خبر 137026
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز