همشهری آنلاین: برنامه‌های مراسم بیست و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی اعلام شد.

امام خمینی

به گزارش واحد مرکزی خبر ، ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد : این مراسم با حضور شکوهمند شیفتگان آن حضرت از ساعت 9 صبح شنبه 14 خرداد با تلاوت قرآن کریم و عزاداری مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در صحن شهید آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی و محیط اطراف آغاز می‌شود.

این مراسم با سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار حضرت امام راحل ادامه

می یابد و در ادامه میلیون ‌ها زائر از سراسر کشور ، میهمانان خارجی، طلاب و روحانیان ، مقامات کشوری و لشکری، خانواده معزز شهدا و اعضای بیت شریف امام راحل از بیانات ارزشمند حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره مند خواهند شد.

در بخشی از اطلاعیه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) آمده است: 14 خرداد حدیث عشق ملتی است برپادارنده پرچم اسلام ناب محمدی ؛همان پرچمی که امروز جوانان مسلمان در منطقه از دست فرزندان خمینی گرفته و بساط ظلم حاکمان را بر می ‌چینند .

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است :‌ 14 خرداد افزون بر تازه شدن داغ فراق امام برای فرزندان خمینی کبیر ، شرح درد اشتیاق و آزمون پایبندی به وصیت آن پیر فرزانه در وحدت کلمه و آرمان های امام است.

کد خبر 136358
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز