جمعه ۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۸
۰ نفر

محمد باقر قالیباف: تبدیل پادگان قلعه‌مرغی به بوستان بزرگی که به نام مقدس ولایت مزین شده، بی‌تردید یکی از اتفاقات بزرگ و سرنوشت‌ساز هم برای مدیریت شهری و هم برای شهروندان تهرانی به‌خصوص اهالی محترم جنوب شهر است.

تحقق این امر خطیر و ساخت این بوستان، آن‌هم در زمانی بسیار کوتاه، بی‌تردید مدیون منویات و راهنمایی‌های ارزشمند حضرت آقاست. فرمایشات دقیق و موشکافانه معظم له در مراسمی که به مناسبت روز درختکاری در بوستان ولایت برپا شده بود، چنان روحیه‌ای به بنده و همکارانم در مجموعه شهرداری داد که همه دشواری‌ها و موانع بر سر راه این کار بزرگ بحمدالله یکی پس از دیگری به کنار رفت و هموار شد.
تشریف‌فرمایی حضرت آقا به بوستان ولایت برای غرس نهال و سخنرانی ایشان در جمع برخی مسئولان، نقطه آغاز و تحولی بود برای جهت‌دهی هدفمند به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری، به‌ویژه در حوزه محیط‌زیست و توسعه فضای سبز.

در آن روز اتفاق خاطره‌انگیز و شیرینی رخ داد که در واقع همین اتفاق عاملی برای ساخت بوستان ولایت در این مدت کوتاه شد. پس از آنکه بنده گزارش و توضیحات اقدامات و برنامه‌های شهرداری را محضر ایشان ارائه کردم، حضرت آقا ضمن فرمایشاتشان فرمودند که سوم خرداد بیایید اینجا 60هکتار تحویل بگیرید. بنده وقتی که آقا در حال ترک بوستان ولایت بودند، خدمت ایشان عرض کردم که انجام این کار آن هم در کمتر از 72 روز کار بسیار دشوار و شاید هم نشدنی باشد. حضرت آقا هم فرمودند: شما بچه‌های جنگ اگر بخواهید کاری را انجام بدهید، انجام می‌دهید. انگیزه وافری که این فرمایش آقا به بنده داد، موجب شد با تلاش مضاعف همکارانم در مجموعه شهرداری، این پروژه عظیم ملی با سرعت و کیفیتی هر چه بیشتر در دستور کار قرار بگیرد تا گامی دیگر در مسیر کاهش فاصله زندگی میان جنوب و شمال شهر برداشته شود.

کد خبر 136153

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز