چهارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

ویلنگتن: یک‌راننده کامیون در نیوزلند مانند بادکنک باد شد.

ماجرا از این قرار است که استیون مک‌کورمک 48ساله زمانی که روی پله تانکر کامیون خود ایستاده بود ناگهان پایش می‌لغزد و روی مخزن هوای مخصوص سیستم ترمز کامیون می‌افتد. با افتادن وی شلنگ مخزن پاره شده و در ران پایش فرو می‌رود. فرورفتن هوای فشرده در بدن استیون، ابتدا پای وی را مانند بادکنکی باد کرده و بعد چند متری نیز پرتابش می کند.

وی پس از پرتاب شدن به زمین برخورد می‌کند و دچار شکستگی و جراحت زیادی می‌شود. البته گویا مخزن هوا و شلنگ کامیون نیز بسیار داغ بوده است. پزشکان معالج که باد شدن استیون را بسیار عجیب توصیف کرده‌اند، به رسانه‌ها گفته اند که علاوه بر جراحات، مایعی درون ریه استیون جمع شده است.

پیدا شدن حلقه گمشده پس از 73سال

کالیفرنیا: مرد 90ساله آمریکایی پس از 73 سال حلقه یادبود خود را که در سرویس بهداشتی افتاده بود، پیدا کرد. جس ماتوس در این‌باره به رسانه‌ها گفت: من در سال 1938 میلادی حلقه یادبود مراسم فارغ‌التحصیلی دبیرستانم را به‌اشتباه در سرویس بهداشتی یک قصابی انداختم اما یک‌کارگر آب و فاضلاب منطقه «مونت شاستا» آنرا 320کیلومتر دورتر از محل قصابی در فاضلاب یافت و دیروز آن را برایم آورد. این مرد می‌گوید کارگر آب و فاضلابی که این حلقه طلا را برایم آورد خودش نیز در همان دبیرستان تحصیل کرده است که من از آنجا فارغ‌التحصیل شدم. بنابراین وی زمانی که دیده است نام من و نام مدرسه روی حلقه حک شده است حسابی پیگیر ماجرا می‌شود تا مرا پیدا ‌کند.

ازدواج پس از 28سال

لندن: یک‌زوج انگلیسی پس از 28سال سرانجام جشن عروسی خود را برپا کردند. آقای ایوان براون 63ساله و خانم باربارا فورلانگر 55ساله که تاکنون به‌علت درگیری‌های زیاد شغلی نتوانسته بودند ازدواج کنند و در این سال‌ها دور از هم زندگی می‌کردند پس از این مدت با یکدیگر ازدواج کردند. البته تاخیر 28ساله ازدواج این دو نفر یک‌دلیل اصلی دیگر هم داشته است. برنامه‌ای که آنها برای برگزاری مراسم عروسی خود درنظر گرفته بودند بسیار مفصل و پرخرج بوده و به‌همین خاطر برگزاری عروسی باشکوه موردنظر آنها مدام به تعویق می‌افتاده است. با وجود این، هر دوی آنها از اینکه عده‌ای از بستگان، بعد از 28سال فوت کرده و در مراسم عروسی‌شان حضور نداشتند ابراز ناراحتی کردند.

زندگی در شرایط سخت

اوکلاهما: در حالی که بسیاری از خانواده‌ها به ‌خاطر شرایط عجیب آب‌وهوایی و توفان شدید در ایالت اوکلاهمای آمریکا خانه خود را ترک کرده‌اند، خانواده‌ای ترجیح داده اند در این شرایط سخت زندگی ‌کنند. سرپرست این خانواده در آخرین تماس خود و پیش از آنکه اینترنت منطقه قطع شود گفته است که به‌خاطر عادت داشتن به منطقه حاضر نشده است که خانه خود را ترک کند. زمانی که توفان و رعد‌و‌برق‌های شدید آغاز می‌شود این خانواده فقط به پارکینگ خانه‌شان پناه می‌برند.تمام اینها در حالی است که تندباد ژوپلین که با سرعت 321 کیلومتر در ساعت مناطق جنوب غرب این کشور را درنوردید از سال 1947 میلادی تاکنون بی سابقه بوده است.

کد خبر 136091

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز