همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی پرگل برابر النصر عربستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

zoubahan

به گزارش مهر، روز دوم از مرحله یک هشتم نهایی نهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز چهارشنبه 4 خرداد با دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن النصر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پیگیری شد که در پایان به برتری 4 بر یک نماینده ایران انجامید.

در این دیدار که از ساعت 19:15 دقیقه به قضاوت جوی یونگ یونگ از کره جنوبی و در حضور 5711 تماشاگر برگزار شد شاگردان منصور ابراهیم زاده در پایان نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دادند. محمد قاضی در ثانیه 30 و ایگور کاسترو در دقیقه 5 گل های تیم ذوب آهن را به ثمر رساندند.

در نیمه دوم بازهم ذوب آهن تیم برتر میدان بود و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت. این تیم ابتدا در دقیقه 63 توسط ایگور کاسترو به گل سوم دست یافت اما در دقیقه 67 بدرالموتاوا یکی از گل های خورده را جبران کرد. در ادامه بازی شاهین خیری یک گل استثنایی به ثمر رساند و با شوتی سرکش از راه دور گل چهارم ذوب آهن را در دقیقه 74 به ثمر رساند.

در دقایق پایانی بازی بازیکنان النصر عربستان که از شکست تیمشان عصبانی و ناراحت بودند بازی خشنی را در دستور کار خود قرار دادند که حاصل این بازی خشن اخراج حسین عبدالغنی در دقیقه 89 به خاطر خطا روی سیدمحمدحسینی بود. النصر که استقلال را از رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی محروم کرده بود به جمع تیم های ناکام عربستانی پیوست.

تیم فوتبال ذوب آهن با این پیروزی پس از سپاهان دومین نماینده ایران است که به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. رقابتهای این مرحله به صورت رفت و برگشت از شهریورماه سالجاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 136088
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز