سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۸۵ - ۱۹:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده خانه موسیقی 15 بهمن در محل این نهاد مدنی، هنری برگزار خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین در این نشست که به تقاضای هیات مدیره تشکیل می شود، قرار است اساسنامه خانه موسیقی و تغییرات آن به بحث گذاشته شود.

بنا به دعوت نامه ای که خانه موسیقی برای 24 عضو این نهاد ارسال کرده است، قرار است دراین مجمع علاوه بر بحث درباره اصلاح اساسنامه مواردی چون استماع گزارش هیات مدیره، استماع گزارش بازرس، تایید اعضای شورای عالی موسیقی به پیشنهاد هیات مدیره نیز ارائه شود.

یکی از 24 عضو  مجمع عمومی خانه موسیقی درگفت و گو با همشهری آنلاین گفت که در دعوت نامه خانه موسیقی از مجمع عمومی فوق العاده نامی برده نشده است و تنها  در آن به شرکت در مجمع عمومی عادی اشاره شده است.

این عضو با اشاره به ماده 16 اساسنامه خانه موسیقی گفت که به لحاظ حقوقی نام این مجمع با ید فوق العاده بود و نه عادی، اگر چه برابر همین بند اساسنامه این نهاد موسیقایی می تواند بیش از یک با ر هم مجمع عمومی عادی برگزار کند که باید در نام آن ذکر شود که مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده.

این عضو خانه موسیقی همچنین از بررسی تفضیلی اساسنامه در کانون نویسندگان خانه موسیقی یاد کرد و گفت: اعضای هیات مدیره کانون نویسندگان به ریاست آقای ساسان فاطمی سعی کردند به شکلی دقیق و کارشناسانه موارد تناقض اساسنامه را مورد بررسی قرار دادند که به این موارد قرار است د رهمان مجمع رسیدگی شود.

کانون نویسندگان خانه موسیقی پیش از این با عنوان کانون پژوهشگران فعالیت می کردکه با تغییر اساسنامه این کانون، ‌و ایجاد زیر شاخه های پژوهشگران، مطلعان بومی، روزنامه نگاران و مولفان ،‌مجمع عمومی تصویب کرد که هیات مدیره کانون نامی متناسب با این فعالیتها برای آن انتخاب کند که در نهایت هیات مدیره نام نویسندگان را با مسمی تر از سایر نام ها برای ان کانون و اعضای آن تشخیص داد.

کد خبر 13510

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز