همشهری آنلاین: درپایان رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان جام شهید شیرودی که روزهای پنجشنبه و جمعه (22 و 23 اردیبهشت) در شهرستان تنکابن برگزار شد، تیم شهید شیرودی، میزبان رقابت‌ها با 57 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های توابع تهران و البرز به ترتیب با 39 و 35 امتیاز دوم و سوم شدند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابت‌های جهانی ترکیه و گزینشی المپیک محسوب می‌شد که نفرات منتخب کادر فنی به مرحله نهایی این رقابت‌ها دعوت می‌شوند.

بر این اساس در پایان سومین دوره این مسابقات که با حضور 194 کشتی‌گیر از استان‌های برتر کشور و دوتیم خارجی ارمنستان و گرجستان در سالن امام رضا(ع) تنکابن برگزار شد به تیم‌ها و نفرات برتر جایزه 48 هزار دلاری اهداء شد.

- اسامی نفرات برتر اوزان هفتگانه به شرح زیر است:

55کیلوگرم:1- محمد حسین سلطانی(همدان) 2- امید جلالی بهار(البرز) 3- مهران رضازاده(شهید شیرودی) و فرید دژم خو

 

60 کیلوگرم: 1- مسعود محمودی (توابع تهران) 2- مهدی قربان نژاد (شهید شیرودی) 3- کمیل ذبیحی(شهید شیرودی) و آرتور باقداساریان(ارمنستان)


66 کیلوگرم:1- محمد مهدی یگانه جعفری(شهید شیرودی) 2- محمد نادری (زنجان) 3- مهدی حسین رضایی(توابع تهران) و مهران نصیری


74 کیلوگرم: 1- حسن طهماسبی(گلستان) 2- علیرضا قاسمی 3- محمد شعبان زاده (گیلان) و حامد رضایی (البرز)


84 کیلوگرم:1- میثم مصطفی جوکار (همدان)2- علیرضا گودرزی(توابع تهران) 3- رضا بیات(خراسان رضوی) و جلال زمان(شهید شیرودی)


96 کیلوگرم: 1- سینا غنی زاده(شهید شیرودی) 2- اباذر اسلامی( شهید شیرودی) 3- اسماعیل نجاتیان(خراسان رضوی) و محمد حسین زاده( شهید شیرودی)


120 کیلوگرم: 1- سید احمد رسولی(گلستان) 2 -محسن رضایی(کرمانشاه) 3- عسکری حاجی نیا( شهید شیرودی) و گئورگی ساکانیدزه (گرجستان)

گفتنی است کشتی‌گیرانی که نام استان‌های آنها ذکر نشده است به صورت آزاد در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

نفرات برتر و منتخب این رقابت‌ها با نظر کادر فنی جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی ترکیه و گزینشی المپیک 2012 لندن را به دست آوردند. این مسابقات 7و 8 تیرماه و با حضور تمامی مدعیان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 134870
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز